Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden): Ingen fan av Generasjon-X tenårings angst, uvaska og fettete hår, flannelskjorter og neseringer? Korrekt! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Traff han en yoko eller noe? Vet ikke helt -det er noen år siden da. Har noen solo-album med han Cavalera Conspiracy Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Grunge kan faktisk være den verste musikkstilen. Er ikke helt uenig, jeg hater Nirvana, men liker Soundgarden og senere Audioslave. Pearl Jam er også på liker ikke listen. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Var på fjellet en gang. Mye insekter. Ble desperat. Satte på noe grunge. Selv myggen forsvant! Hehe. Du glemte å nevne at det begynte å blåse kuling da det skjedde...Lite grunge på granca antar jeg? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nirvana Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Soundgarden Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Audioslave. Pearl Jam Føsj, pføy og atter æsj! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Alltid vært svak for 90-talls alternativ rock, men når hele post-grunge greia slo til, og holdt det vel gående (grøss) et stykke godt ut på 00-tallet, da med alle disse "nye" utvanna og dølle Nirvana og Pearl Jam klonene, da gikk hele "nostalgi" festen litt for langt. Artig å stadig finne "nye" favoritter fra den perioden, der spesielt The Afghan Whigs har blitt et band jeg er veldig glad i, og digger det røffere og mer rølpete tekster/lydbildet deres, og der spesielt skiva Gentlemen (1993) er jo et fantastisk stykke tidlig 90-talls musikk , i mine ører da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Lite grunge på granca antar jeg? Vil anslå det til null. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Hvis jeg skulle jobbet på gård nå, så hadde jeg holdt ut i null dager. Kyrne er alt for tidlig oppe. Hvis det derimot hadde vært en gård med grønnsaksdyrking, så kunne jeg nok jobbet 14.00-21.30 i noen år. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Vet ikke helt -det er noen år siden da. Har noen solo-album med han Cavalera Conspiracy Får youtube det..Sepultura forsvant iallfall musikalsk med ham.. Er det gode greier? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Tror jeg har nevnt det før, men jeg spurte en dame en gang hva slags musikk hun likte, Dame: ALT Elg: Lyrisk alt, som Olga Marie Mikalsen? Dame: Hvem er det? Elg: Operasanger Dame: Opera? Nei, liker ikke det! Elg: Liker du Burzum? Dame:Hva er det? Elg: Greven sitt band Dame: Neineinei! Elg: Vel da liker du ikke alt da!!!! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): men liker Soundgarden og senere Audioslave. Hva synes du om Alice in Chains? Både de og Soundgarden var vel blant de "tyngre" eller mer heavy metal/rock inspirerte gruppene på den tiden, og der mange virket å ta sterk motstand fra 80-tallets hard-rock, så virket det som både Alice og Soundgarden falt litt mellom "to stoler" i en stund, før de også ble kjapt dytta inn i grunge merket. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Er det gode greier? Vel det er ikke Sepultura, men denne er fin: Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Tror jeg har nevnt det før, men jeg spurte en dame en gang hva slags musikk hun likte Sniktittet du på aschetten hennes under hele samtalen? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Hva synes du om Alice in Chains? Både de og Soundgarden var vel blant de "tyngre" eller mer heavy metal/rock inspirerte gruppene på den tiden, og der mange virket å ta sterk motstand fra 80-tallets hard-rock, så virket det som både Alice og Soundgarden falt litt mellom "to stoler" i en stund, før de også ble kjapt dytta inn i grunge merket. De hadde jo sine øyeblikk... Men ekte metal varer "evig" UP THE IRONS 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Frank.N.Steen skrev (9 minutter siden): 90-talls Tenkte jeg skulle spørre deg hva du synes om ''American Beauty''... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Sniktittet du på aschetten hennes under hele samtalen? Tok en titt, men fant fort ut at dette var ikke noe å samle på -damer som liker Bjøro Håland og danseband er ikke noe for meg for å si det mildt!!! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Vel det er ikke Sepultura, men denne er fin: Det kunne jo like godt vært Sepultura. Gode greier. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): liker Bjøro Håland og danseband Dette kom overraskende. Hver sin smak. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Tenkte jeg skulle spørre deg hva du synes om ''American Beauty''... Kevin Spacey er jo ikke dårlig, og Mena Suvari er jo ikke ille å se på.. ++ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): kom overraskende Er ikke bare du som kan sitere litt fiffig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg