Deila Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Da gratulerer vi Korgutt med seier i 23:59 på den andre siden. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Ikke i oppoverbakke håper jeg? Jo, men Sjølsakt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Jeg avleverte forresten 3 ganger ute i friluft på turen i Femunden. En utrolig opplevelse, men litt for mye mygg til at jeg kunne finne frem boken å slå meg til ro. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Heisann, folkens der. En liten tilstandrapport herfra; sitter og driter på toppen av Galdhøpiggen. Skulle ikke De ta toget fra Oslo til London? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 (endret) Deila skrev (3 minutter siden): Da gratulerer vi Korgutt med seier i 23:59 på den andre siden. Jeg stiller meg i køen og gratulerer!! Har gitt tommel. Korgutten er luring! Endret 24. juli 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2020 2 minutes ago, Deila said: Tror jeg sto opp sånn kvart på 6 eller om det var tidligere når jeg skulle rekke flyet mitt tidligere i sommer. En traumatisk opplevelse. Da er det faktisk bedre for kroppen å døgne, for deretter å slumre på flyet. Søvn før tidlig flyavgang er uansett stress-søvn. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Har ikke vært så forbanna siden Vardy skjøt United ut av Champions League. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Skulle ikke De ta toget fra Oslo til London? Hei, og velkommen til Chat. Velkommen som ny bruker her i Diskusjon. Det blir antageligvis ikke før Søndags den dag. Vy har holdt av toget til meg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jo, Hei hei Ohlai! Du ser ut til å et meeeeeeget aktiv liv -du får tid til det meste! Har du smurt inn daiene med spenol i dag? Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Jeg stiller med i køen og gratulerer!! Har gitt tommel. Korgutten er luring! Takk takk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Ikke i oppoverbakke håper jeg? Det er en fordel nedover? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hei hei Ohlai! Du ser ut til å et meeeeeeget aktiv liv -du får tid til det meste! Har du smurt inn daiene med spenol i dag? Jau, men sjølvsagt. Eg har Pulede i bilen den ene overNatting Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hei, og velkommen til Chat. Velkommen som ny bruker her i Diskusjon. Det blir antageligvis ikke før Søndags den dag. Vy har holdt av toget til meg. De er Priviligeret! Bliver det honnørbillett detter gangs? Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Da gratulerer vi Korgutt med seier i 23:59 på den andre siden. Takker så meget. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): De er Priviligeret! Bliver det honnørbillett detter gangs? Jau, men sjølvsakt. Eg e da ikkje heilt phette Idiota 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Da er det faktisk bedre for kroppen å døgne, for deretter å slumre på flyet. Søvn før tidlig flyavgang er uansett stress-søvn. Ja tror ikke jeg sov noe særlig i det hele tatt, kunne like greit døgnet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Noen som har råd eller tips mot dotter i ørene? Har prøvd å holde for nesen og blåse men det hjelper lite eller ingenting Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Det er en fordel nedover? Ja det vil jeg si så absolutt si om du avleverer ute. I hvert fall at du gjør det nedi en grop så det forsvinner litt ned. Og ikke på en høy tue. Endret 24. juli 2020 av Deila Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 5 minutes ago, dengelgen said: Noen som har råd eller tips mot dotter i ørene? Har prøvd å holde for nesen og blåse men det hjelper lite eller ingenting Hold for nesen og svelg. Hjelper også gjespe. Strekk litt på kropp og armer. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2020 1 minute ago, dengelgen said: Noen som har råd eller tips mot dotter i ørene? Har prøvd å holde for nesen og blåse men det hjelper lite eller ingenting Vent til flyet har landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg