Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Små avstander der, husker jeg. Fy faen så stort sentrum er! Endeløst!!

He-he, tok meg et par år før det gikk seg til ordentlig, men byen er massiv ja. Spesielt sammenlignet med lille Oslo som man flyttet fra. Sentrum er imidlertid jævlig, trangt overalt, heldigvis finnes det endel perler som turistene ikke er klar over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Her er det mye aktivitet som vanlig, så bra! 

Hva skjer folkens? 

Jeg er som vanlig langt på overtid. Klarer ikke snu døgnet, burde jobbet med skole og blir veldig trøtt om jeg må jobbe i morgen. Sånn er det. Heldigvis ikke lenge til sommerferie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Hater når det skjer. Selv gikk jeg på feil bane i London en gang. Skulle til nord, men havnet langt nede i sør.

Gikk på en buss i Oslo for mange år siden, husker ikke hvor jeg skulle, men det var ihvertfall ikke til Ljan som var endestasjonen. Var bare å sitte på tilbake igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jeg er som vanlig langt på overtid. Klarer ikke snu døgnet, burde jobbet med skole og blir veldig trøtt om jeg må jobbe i morgen. Sånn er det. Heldigvis ikke lenge til sommerferie.

Kjedelig å høre. Har selv en helt forjævelig døgnrytme jeg sliter med å vri på. 

Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Har sett Get Out. 8/10. Takk for tips!

Så bra! Det er en kanon film! 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Gikk på en buss i Oslo for mange år siden, husker ikke hvor jeg skulle, men det var ihvertfall ikke til Ljan som var endestasjonen. Var bare å sitte på tilbake igjen.

Haha, da har du kommet ganske langt ut ja. Den er blytung. Ganske drøye noen av de bussene/ trikkene som går vestover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...