Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Babadook? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Sett på bussen her om dagen: Tror heller kjerringa gikk på gal buss. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 1 minute ago, Granca said: Babadook? Grave Encounters. Pretty good. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 5 minutes ago, Granca said: En mann med visjoner, og en folkehelt(fra Fosen) på øya. Han har skapt enormt med arbeidsplasser her! Indeed. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (2 minutter siden): Tror heller kjerringa gikk på gal buss. Hater når det skjer. Selv gikk jeg på feil bane i London en gang. Skulle til nord, men havnet langt nede i sør. 2 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Lurer på om jeg nu "kaster perler for svin" her på thread….har gått over tre minutter siden det sist lyste en pære her i fjøset.....bare for å ha nevnt det ! Endret 19. februar 2020 av Fjøs tran sen 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Indeed. Hilste på Bjørn Lyng noen år før han døde. Fant opp mye rart og ble styrtrik! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hater når det skjer. Selv gikk jeg på feil bane i London en gang. Skulle til nord, men havnet langt nede i sør. Små avstander der, husker jeg. Fy faen så stort sentrum er! Endeløst!! Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Hater når det skjer. Selv gikk jeg på feil bane i London en gang. Skulle til nord, men havnet langt nede i sør. Har selv all tid med meg GPS når jeg går på T-banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Her er det mye aktivitet som vanlig, så bra! Hva skjer folkens? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Små avstander der, husker jeg. Fy faen så stort sentrum er! Endeløst!! He-he, tok meg et par år før det gikk seg til ordentlig, men byen er massiv ja. Spesielt sammenlignet med lille Oslo som man flyttet fra. Sentrum er imidlertid jævlig, trangt overalt, heldigvis finnes det endel perler som turistene ikke er klar over. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Her er det mye aktivitet som vanlig, så bra! Hva skjer folkens? Jeg er som vanlig langt på overtid. Klarer ikke snu døgnet, burde jobbet med skole og blir veldig trøtt om jeg må jobbe i morgen. Sånn er det. Heldigvis ikke lenge til sommerferie. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Hater når det skjer. Selv gikk jeg på feil bane i London en gang. Skulle til nord, men havnet langt nede i sør. Gikk på en buss i Oslo for mange år siden, husker ikke hvor jeg skulle, men det var ihvertfall ikke til Ljan som var endestasjonen. Var bare å sitte på tilbake igjen. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): Hva skjer folkens? Hyggelig skitprat slik vi ønsker det. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 2 minutes ago, Omnia vincit amor said: Her er det mye aktivitet som vanlig, så bra! Hva skjer folkens? Har sett Get Out. 8/10. Takk for tips! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg er som vanlig langt på overtid. Klarer ikke snu døgnet, burde jobbet med skole og blir veldig trøtt om jeg må jobbe i morgen. Sånn er det. Heldigvis ikke lenge til sommerferie. Kjedelig å høre. Har selv en helt forjævelig døgnrytme jeg sliter med å vri på. Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Har sett Get Out. 8/10. Takk for tips! Så bra! Det er en kanon film! Endret 19. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Gikk på en buss i Oslo for mange år siden, husker ikke hvor jeg skulle, men det var ihvertfall ikke til Ljan som var endestasjonen. Var bare å sitte på tilbake igjen. Haha, da har du kommet ganske langt ut ja. Den er blytung. Ganske drøye noen av de bussene/ trikkene som går vestover. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Hva skjer folkens? Alt. Ingen matprat i natt. Men vi skal lære Ale å lage mat mens han er innom. Han har lært å koke opp vann nå. Lenke til kommentar
Dissikutere Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Er murgunn allerede over? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Kjedelig å høre. Har selv en helt forjævelig døgnrytme jeg sliter med å vri på. Det skal ikke være lett. På den positive siden, så har man fri fra eksamener akkurat nå. Det er ekstremt deilig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg