Sir Ale Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Tror dere tar feil i at det ambassadør-greiene vil føre til en utestengelsesbonanza. Kun de åpenbare trollene som bobje, andypandy og Jet som ryker. Flaming på PL-forumet er bare banter. Akkurat som Liverpool-fansen er cocky mot United-fansen nå, var United-fansen det samme for ti år siden. Enda verre til og med. Og hvem bryr seg om at en Villasupporter ler når topplagene taper? Ingen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 7 minutes ago, Tyttebærtryne said: Da blir det nok tilbake til Counter Strike og/eller kebabsjappa på flere av dem. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Flaming på PL-forumet er bare banter. Akkurat som Liverpool-fansen er cocky mot United-fansen nå, var United-fansen det samme for ti år siden. Trust me, jeg ser greit forskjell på flaming og banter. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Tror dere tar feil i at det ambassadør-greiene vil føre til en utestengelsesbonanza. Bedre moderering kan føre til utstengelser. Bruker-mods kan føre til at noen forstår et innlegg i rett kontekst. Betalte moderatorer har ikke tid eller intensiv til å sette seg inn slikt. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Er ikke sånn at Villans og Son blir utestengt fordi de godter seg hvis Braut går målløs av banen en kamp. De liker å draaa det ut, så det kan sikkert kategoriseres som flaming iblant, men jeg tipper begge er aktive brukere idet vi går inn i 2021 også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Er ikke sånn at Villans og Son blir utestengt fordi de godter seg hvis Braut går målløs av banen en kamp. De liker å draaa det ut, så det kan sikkert kategoriseres som flaming iblant, men jeg tipper begge er aktive brukere idet vi går inn i 2021 også. Blir som Villingen og Sonny det da? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Det er jo heller ikke svart-hvitt. Kommer brukermods gjøre en perfekt jobb? Garantert ikke, de vil gjøre masse feil. Kan det bli verre enn det har vært det siste året? Vanskelig å se for seg. Vil det bli bedre? Vanskelig å si, men lite å tape på å forsøke. Alternativet kan være at hele forumet blir lagt ned. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 4 minutes ago, Ale-Fawk said: Er ikke sånn at Villans og Son blir utestengt fordi de godter seg hvis Braut går målløs av banen en kamp. De liker å draaa det ut, så det kan sikkert kategoriseres som flaming iblant, men jeg tipper begge er aktive brukere idet vi går inn i 2021 også. Målet med en god moderering er ikke å utestenge brukere, men å la brukere vite at "nå er det nok - gå videre til neste tema". Tilsynelatende tilfeldig sletting av innlegg og tråder er ikke god moderering. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 TitanSable skrev (3 minutter siden): Det er jo heller ikke svart-hvitt. Kommer brukermods gjøre en perfekt jobb? Garantert ikke, de vil gjøre masse feil. Kan det bli verre enn det har vært det siste året? Vanskelig å se for seg. Vil det bli bedre? Vanskelig å si, men lite å tape på å forsøke. Alternativet kan være at hele forumet blir lagt ned. Selvfølgelig vil det bli bedre, uavhengig av hvor mange feil slike moderatorer gjør. Man merket jo fort endring hos noen debattanter i de trådene jeg frekventerer så fort de skjønte at det var aktiv moderering for kort tid siden. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 4 minutes ago, Ale-Fawk said: Er ikke sånn at Villans og Son blir utestengt fordi de godter seg hvis Braut går målløs av banen en kamp. De liker å draaa det ut, så det kan sikkert kategoriseres som flaming iblant, men jeg tipper begge er aktive brukere idet vi går inn i 2021 også. Sistnevnte er en av flere som tror de sitter på fasiten i alle fotballrelaterte debatter. Da blir det selvsagt klinsj når man ikke er villig til å rikke seg en millimeter uansett hva som blir sagt. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 God natt. Husk å slukke lyset og ikke tenke på hva som skjuler seg i mørket. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Det viktigste er i hvert fall at moderatorene ikke lar folk dem har utestengt, komme tilbake under nye nick. Det er noe av det dummeste jeg ser. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 3 minutes ago, TitanSable said: God natt. Husk å slukke lyset og ikke tenke på hva som skjuler seg i mørket. Here we go again.. ? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Spørsmålet er om jeg skal sette halve KVP’en min på Leicester-seier på søndag. Satset lånekassen-pengene mine på City mot United 30. april 2012 (1-0, Kompany) og vant 21k ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 24. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2020 Fryktelig mye rot her, og mange halvfulle glass fylt med snusbleier. Dere får rydde opp etter dere selv, jeg tar kvelden. God natt, alle rotekopper!! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 (endret) Feilpost. Endret 24. juli 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Granca Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Hvor mange av dere digger fugledansen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Granca skrev (3 timer siden): Hvor mange av dere digger fugledansen? Om det er noen, så finner jeg frem hagla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg