TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 1 minute ago, SirOwen said: Takk for tilliten. Dersom du må moderere på natten, ønsker du deg "Politikk-norsk"? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Hvor gamle er døtrene deres? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Kanskje litt urettferdig mot henne men hun (egentlig alltid) har hintet om at jeg er litt for mye "ja-menneske" mot dem. Det er ikke alle kamper man trenger å ta si ... Virker som det blir slik når barnet foretrekker far ... Da er man for snill, uten at hun vet noe om det. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Just now, Ale-Fawk said: Hvor gamle er døtrene deres? Mine er 17 og 25. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Dersom du må moderere på natten, ønsker du deg "Politikk-norsk"? Må da gå greit å stenge konto etter konto? Blir mindre jobb på sikt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 1 minute ago, HYYYL said: Du hadde passet bra til det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 2 minutes ago, TitanSable said: Dersom du må moderere på natten, ønsker du deg "Politikk-norsk"? "Politikk.norsk" er fortapt, og selv ikke Klopp kunne ha snudd den skuta. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Just now, TitanSable said: Mine er 17 og 25. 17 er en vanskelig alder, da må man passe på. Jenter er jo smartere enn gutter, men dem kan lett la seg lure av en kjekkas. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Eldste datteren min er 17. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 1 minute ago, SirOwen said: "Politikk.norsk" er fortapt, og selv ikke Klopp kunne ha snudd den skuta. Var det ikke deltagere derfra som "truet" med å forlate vgd dersom det kom bruker-mods? Slik jeg ser det så går det under "flere fluer i en smekk". Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Hadde jeg vært far, hadde jeg tatt sexpraten relativt tidlig. Når dem var 13-14 kanskje. Banke inn at et ansvar for et annet liv er ikke noe man vil ha i slutten av tenårene. Barn kan man få når man er ferdig med studiene og er nærmere 30. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Var det ikke deltagere derfra som "truet" med å forlate vgd dersom det kom bruker-mods? Slik jeg ser det så går det under "flere fluer i en smekk". Det er vel helt klart at krangle og kjekleforumet VGD er i stor forandring, og en god del brukere vil nok forsvinne. frivillig eller ufrivillig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 6 minutes ago, TitanSable said: Var det ikke deltagere derfra som "truet" med å forlate vgd dersom det kom bruker-mods? Slik jeg ser det så går det under "flere fluer i en smekk". Da ser vi det på nøyaktig samme måte. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Det er vel helt klart at krangle og kjekleforumet VGD er i stor forandring, og en god del brukere vil nok forsvinne. frivillig eller ufrivillig. Jeg håper du har rett. Nå er det ikke så viktig at brukere forsvinner men forandringer som gjør det mulig å kunne diskutere med et eller annet minstemål for saklighet hadde vært fint. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Det er vel helt klart at krangle og kjekleforumet VGD er i stor forandring, og en god del brukere vil nok forsvinne. frivillig eller ufrivillig. Dette er korrekt, og det er spesielt endel på PL-forumet som er eksperter på "flaming". Det vil nok ikke kunne fortsette i fremtiden. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Hadde jeg vært far, hadde jeg tatt sexpraten relativt tidlig. Når dem var 13-14 kanskje. 13-14 er seint. Unger lærer om hvordan barn blir til i barnehagen. Mine foreldre (min mor) snakket om sex/prevensjon til meg når jeg var 9-10 år tror jeg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det vil nok ikke kunne fortsette i fremtiden. Da blir det nok tilbake til Counter Strike og/eller kebabsjappa på flere av dem. 2 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Unger lærer om hvordan barn blir til i barnehagen. Tja, på sitt vis, men det er vel neppe større fare for at de (u)frivillig blir foreldre i den alderen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 God natt nå godtfolk og kvinner, snakkes i morgen. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God natt nå godtfolk og kvinner, snakkes i morgen. God natt og sov godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg