keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Hvis jeg begynner å bable om FFK og seriegull etter klokken 02:00, så vet dere hvorfor. Jeg fortsetter nok videre med Brann som favoritter... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Det kommer en dag hvor vi kommer tilbake. Med hele byen bak laget. Det kommer til å smelle i Fotball-Norge. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 God natt folkens, snakkes i morgen. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God natt folkens, snakkes i morgen. Natta Stormo.. Du stikker før Fredrikstad Brann-slaget ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2020 Her var det liv...rai rai. Jeg rai raier meg selv til senga snart, blir for mye babling. God natt, alle hundeluftere!! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Har begynt på The Wire. Lovende start. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Stormoen33 skrev (14 minutter siden): God natt folkens, snakkes i morgen. Natta Stormo.. Du stikker før Fredrikstad Brann-slaget ja. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Pcen var så snill å oppdatere seg helt frivillig....Noen der? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 8 hours ago, Ale-Fawk said: Hvis jeg begynner å bable om FFK og seriegull etter klokken 02:00, så vet dere hvorfor. Blir du skremt av at Jocke mener spillet minner om fjoråret? For etter 1-0-seieren hjemme mot Hødd, mener FBs fotballekspert, Joacim Jonsson, at FFK har fremstått som svakere etter at sesongen kom i gang. – Jeg er selvsagt strålende fornøyd med poengene, men prestasjonen er det 2019-standard over. Jeg mener at dette ikke holder til opprykk, sier han. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 TitanSable skrev (1 time siden): Blir du skremt av at Jocke mener spillet minner om fjoråret? For etter 1-0-seieren hjemme mot Hødd, mener FBs fotballekspert, Joacim Jonsson, at FFK har fremstått som svakere etter at sesongen kom i gang. – Jeg er selvsagt strålende fornøyd med poengene, men prestasjonen er det 2019-standard over. Jeg mener at dette ikke holder til opprykk, sier han. Da kan vi allerede konkludere med at det blir opprykk på FFK. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 1 hour ago, Tyttebærtryne said: Da kan vi allerede konkludere med at det blir opprykk på FFK. Godt poeng. Det har vel uansett de fleste som følger avdelingen konkludert med for lenge siden. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 4 hours ago, TitanSable said: Blir du skremt av at Jocke mener spillet minner om fjoråret? For etter 1-0-seieren hjemme mot Hødd, mener FBs fotballekspert, Joacim Jonsson, at FFK har fremstått som svakere etter at sesongen kom i gang. – Jeg er selvsagt strålende fornøyd med poengene, men prestasjonen er det 2019-standard over. Jeg mener at dette ikke holder til opprykk, sier han. Det kommer an på hvor gode de andre lagene er. Skeid for eksempel, Kvik.. FFK kommer til å slippe inn færre mål i år totalt tror jeg, hentet lillebror Aleesami nå som er en meget god midtstopper. Hjelper han å tette igjen bak og Kjelsrud begynner å putte på topp så vil det se lovende ut. Men vi kan ikke gardere oss mot at Skeid brått får en «Stjørdals/Blink-sesong» og slår alle. Ballen er rund. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) Kjøpe disse i dag - veldig gode, terningkast 6. Endret 22. juli 2020 av HYYYL 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 11 minutes ago, HYYYL said: Kjøpe disse i dag - veldig gode, terningkast 6. Godt å se deg igjen, hyyyl. Har du det bra? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 HYYYL skrev (7 minutter siden): Kjøpe disse i dag - veldig gode, terningkast 6. Pass på saltinntaket:) Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Godt å se deg igjen, hyyyl. Har du det bra? Takk det samme Alt bra her. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Pass på saltinntaket:) Litt salt tåler man. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (22 minutter siden): Pass på saltinntaket:) Ja. Det må ikke bli for lavt! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 HYYYL skrev (47 minutter siden): Litt salt tåler man. Jo, men ikke hør på røveren Granca. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jo, men ikke hør på røveren Granca. Hvor mye salt bruker du når du koker krabbe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg