keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Noen her som har hatt øresus et par-tre uker før, hvor den plutselig forsvant etter det? Ja. Men jeg gir ikke navnet på eksen min ut her...Kjipt da...Du kan jo prøve høy musikk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden): jeg endte opp med å bli sånn noenlunde grei utgave av arten Homo Flott for deg! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 5 minutes ago, keizersoze said: Ja. Men jeg gir ikke navnet på eksen min ut her...Kjipt da...Du kan jo prøve høy musikk. Gått over nå. Bare fant fenomenet interessant. Hører på Depeche no. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Her tenker Demses nok på Sala Palmer. Ojj. Jeg tør ikke kødde med damen til han fyren, selv om heg er snill så hadde han nok ..vel ja...Hun er nå pen på tegnebrettet da. Men ingen Månestråle. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Gått over nå. Bare fant fenomenet interessant. Hører på Depeche no. Godt å høre, Ironisk nok så måtte jeg snakke med meg selv for det du sa, og nå har jeg øresus. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 5 minutes ago, keizersoze said: Godt å høre, Ironisk nok så måtte jeg snakke med meg selv for det du sa, og nå har jeg øresus. Har du sett The Night Of (HBO)? Gud så bra saker! Mye dop, men glitrende skuespillerprestasjoner. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 keizersoze skrev (7 minutter siden): Du kan jo prøve høy musikk. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Har du sett The Night Of (HBO)? Gud så bra saker! Mye dop, men glitrende skuespillerprestasjoner. Jeg følger ikke så mye med tdeligvis, men hbo har jo hatt noen bra greier. kanskje verd å sjekke ut.. hva er det om? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Valdresflya by Night! Er det ikke Valdresflye? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 5 minutes ago, keizersoze said: Jeg følger ikke så mye med tdeligvis, men hbo har jo hatt noen bra greier. kanskje verd å sjekke ut.. hva er det om? Fengselsdrama. HBO skyr ingen midler når det gjelder dop. I The Night Of gikk det vel i crack cocaine, mens i Oz gikk det mest i heroin. Skumle saker, men to gode serier. The Wire skal jeg begynne på i natt. Også HBO. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Vil du ha meg til å begynne å gjespe mr? Neida.. Pen sang..Men ikke akkurat Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Er det ikke Valdresflye? Skriver han det? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 6 minutes ago, keizersoze said: Vil du ha meg til å begynne å gjespe mr? Neida.. Pen sang..Men ikke akkurat Elsker For Evigt av Volbeat, jeg. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Fengselsdrama. HBO skyr ingen midler når det gjelder dop. I The Night Of gikk det vel i crack cocaine, mens i Oz gikk det mest i heroin. Skumle saker, men to gode serier. The Wire skal jeg begynne på i natt. Også HBO. Hehe. Travel natt...Noe skal en jo drive med..begrenset hvor mye en gidder å taste Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Skriver han det? Det heter jo det på dialekten der. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 ''Tissen, tassen, tussen - her kommer kristenrussen.'' Var det Wergeland som skrev dette fantastiske rim? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Det heter jo det på dialekten der. Bare hørt Valdresflya, jeg. Ser det kan skrives med både e og i til slutt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Den liveversjonen fra Parken eller hvor det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg