Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, keizersoze said:

Godt å høre, Ironisk nok så måtte jeg snakke med meg selv for det du sa, og nå har jeg øresus.

Har du sett The Night Of (HBO)? Gud så bra saker! Mye dop, men glitrende skuespillerprestasjoner.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Har du sett The Night Of (HBO)? Gud så bra saker! Mye dop, men glitrende skuespillerprestasjoner.

Jeg følger ikke så mye med tdeligvis, men hbo har jo hatt noen bra greier. kanskje verd å sjekke ut.. hva er det om?

Lenke til kommentar
5 minutes ago, keizersoze said:

Jeg følger ikke så mye med tdeligvis, men hbo har jo hatt noen bra greier. kanskje verd å sjekke ut.. hva er det om?

Fengselsdrama. HBO skyr ingen midler når det gjelder dop. I The Night Of gikk det vel i crack cocaine, mens i Oz gikk det mest i heroin. Skumle saker, men to gode serier. The Wire skal jeg begynne på i natt. Også HBO.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Fengselsdrama. HBO skyr ingen midler når det gjelder dop. I The Night Of gikk det vel i crack cocaine, mens i Oz gikk det mest i heroin. Skumle saker, men to gode serier. The Wire skal jeg begynne på i natt. Også HBO.

Hehe. Travel natt...Noe skal en jo drive med..begrenset hvor mye en gidder å taste :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...