keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Mother should i run for president? Mother should i trust the government? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Et lite nydelig stykke mus Så herlig, forfriskende frekt! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Tytebær, 'Tytebær.. What has become of you? Ja er en vakker låt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Mother should i run for president? Mother should i trust the government? Høres litt ut som Donald Trump da han var 12 år. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Så herlig, forfriskende frekt! Du er mentalt på nakenstranden igjen du? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Du er mentalt på nakenstranden igjen du? Påkledning er frivillig der. Mentalt er jeg 120 aar gammel. Som vanlig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2020 Who killed Laura Palmer? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Tytebær, 'Tytebær.. What has become of you? Ja er en vakker låt. Dobbel t, om jeg må be:) Tror jeg endte opp med å bli sånn noenlunde grei utgave av arten Homo sapiens, men det er jo ikke helt enkelt å avgjøre. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Who killed Laura Palmer? Fikk vi noe svar på det? Husker ikke, selv om serien var nydelig. Har jo passert 30. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Høres litt ut som Donald Trump da han var 12 år. Jaja. . Ting er nå slik de er. Ooohhh ma mother should i build a wall...Hehe. ganske passende. Hva er det de sier. Noen ganger imiterer kunsten det virkelige liv? 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Dobbel t, om jeg må be:) Tror jeg endte opp med å bli sånn noenlunde grei utgave av arten Homo sapiens, men det er jo ikke helt enkelt å avgjøre. Du tyter jo slik at jeg står med mitt ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 (endret) keizersoze skrev (3 minutter siden): Ooohhh lala. Er det tilfeldig at De rykker inn i thread med full styrke når Hunner HYYYL og Hanner elg glimrer med sine fravær? Er det rotasjon i dette miljøet i skarrebyen? Endret 21. juli 2020 av Granca Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Fikk vi noe svar på det? Husker ikke, selv om serien var nydelig. Har jo passert 30. Tok ike serien en helt absurd vending da? Med ugler som varslet og whatnot.. Så var det vel en ny Palmer også en stund var det ikke? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Who killed Laura Palmer? Jeg vet ikke, dette er et viktig eksistensielt spørsmål, har sett serien flere ganger. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2020 5 minutes ago, Tyttebærtryne said: Husker ikke Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): lala. Er det tilfeldig at De rykker inn i thread med full styrke når Hunner HYYYL og Hanner elg glimrer med sine fravær. Er det rotasjon i dette miljøet i skarrebyen? Hehe. Vi har alltid noen på jobb for å plage dere mr Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 Noen her som har hatt øresus et par-tre uker før, hvor den plutselig forsvant etter det? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 21. juli 2020 Del Skrevet 21. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): V Å K S Du ser ikke akkurat ut som en Air, men ok, du ser jo ikke verre ut heller. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2020 3 minutes ago, keizersoze said: Så var det vel en ny Palmer også en stund var det ikke? Her tenker Demses nok på Sala Palmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg