Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, keizersoze said:

Ja de får tåle å være favoritter. Men kjører Glimt på, og ikke får en kollaps, så er de jo vant med å vinne. De gjorde det jo ike dårlig i fjor. Tror mye kan henge på kampen til helgen. Selv om det selvsagt er lenge ihjen.

Følger ikke sååå nøye med på Eliteserien, men får med meg det viktigste. Glimt mistet vel spillere underveis i fjor? De må ikke gjøre det i år da, for da gir dem Molde gullet. Om Zinckernagel forsvinner for eksempel. Sarpsborg spiller interessant fotball i år, men varierer veldig. Tipper de ender midt på tabellen.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Noen ferietur i år, Keizer?

Lurte på å besøke deg på Granca, men det er så få fly og muligheten for karantene  på returen er stor. Ellers så har jeg en båt som trenger litt arbeid, så det burde gjøres. og den er fin å ta en tur med. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Følger ikke sååå nøye med på Eliteserien, men får med meg det viktigste. Glimt mistet vel spillere underveis i fjor? De må ikke gjøre det i år da, for da gir dem Molde gullet. Om Zinkel forsvinner for eksempel. Sarpsborg spiller interessant fotball i år, men varierer veldig. Tipper de ender midt på tabellen.

Ja. Det er det snodige. De "viktigste" spillerne mistet de i fjor, men de er jo bedre i år. Til nå iallfall. De er akkurat som vgd..De jobber hardt sammen og står på sitt. Morsomme å se på. Morsommere enn vgd, det ska sies. Hva følger du med på da?

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (Akkurat nå):

Lurte på å besøke deg på Granca,

Det hadde vært kult. Elgen og Lars skal nok også ned... Vært snedig å møttes.
Mye kommer til å skje før høst/vinter. Drar ikke ned før tidligst november, uansett. Que sera, sera...

Jeg reiser ikke bort på sommeren mer. Spiller så mye golf jeg kan, bare. Det er sommer for meg.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, keizersoze said:

Ja. Det er det snodige. De "viktigste" spillerne mistet de i fjor, men de er jo bedre i år. Til nå iallfall. De er akkurat som vgd..De jobber hardt sammen og står på sitt. Morsomme å se på. Morsommere enn vgd, det ska sies. Hva følger du med på da?

Premier League og 2. divisjon, avdeling 1, hehe. Håper FFK kan klare opprykket i år, men det er en jallaliga som det er lett å bli sittende fast i. Har en god stall og alt ser bra ut nå, men vi er bare en skade på Kjelsrud unna krise.

Virker å ha dobbeltdekning på de fleste plasser, men stor kvalitetsforskjell enkelte plasser. Fått inn en venstreback og midtstopper i det siste. En løpssterk sentral midtbanespiller inn til så er stallen komplett. Blir en spennende sesong.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
Granca skrev (25 minutter siden):

Det hadde vært kult. Elgen og Lars skal nok også ned... Vært snedig å møttes.
Mye kommer til å skje før høst/vinter. Drar ikke ned før tidligst november, uansett. Que sera, sera...

Jeg reiser ikke bort på sommeren mer. Spiller så mye golf jeg kan, bare. Det er sommer for meg.

Ikke rart du ikke reiser så ofte...var ikke de der golfgreiene svindyrt da? Du får pli president i USA. Da får du visst et eget fly og gratis tilgang til golf, med vakter som passer på deg :)

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (26 minutter siden):

Premier League og 2. divisjon, avdeling 1, hehe. Håper FFK kan klare opprykket i år, men det er en jallaliga som det er lett å bli sittende fast i. Har en god stall og alt ser bra ut nå, men vi er bare en skade på Kjelsrud unna krise.

Virker å ha dobbeltdekning på de fleste plasser, men stor kvalitetsforskjell enkelte plasser. Fått inn en venstreback og midtstopper i det siste. En løpssterk sentral midtbanespiller inn til så er stallen komplett. Blir en spennende sesong.

Er rart hvordan FFK har greid å rote det til for seg. Men det er jo på bedringens vei som du sier. Men ja. En av favoritt brannspillerne mine er fra dere.. Kvisvik var en morsom spiller. 

Kjelsrud Johansen?

Lenke til kommentar
9 minutes ago, keizersoze said:

Er rart hvordan FFK har greid å rote det til for seg. Men det er jo på bedringens vei som du sier. Men ja. En av favoritt brannspillerne mine er fra dere.. Kvisvik var en morsom spiller. 

Kjelsrud Johansen?

Kjelsrud Johansen, ja. Scoret mye i treningskampene i våres, men ikke kommet helt igang i serien ennå. Trenger at han putter 15-20 goller. Kvisvik er vel en legende både i Fredrikstad og Bergen. Vant cupgull og tok sølv med FFK for noen år siden. To assists til Piiroja i cupfinalen. Herlig type som leverte når det gjaldt på fotballbanen, og utenfor banen ?

Endret av Ale-Fawk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (13 minutter siden):

Ikke rart du ikke reiser så ofte...var ikke de der golfgreiene svindyrt da? Du får pli president i USA. Da får du visst et eget fly og gratis tilgang til golf, med vakter som passer på deg :)

Golf er dyrt der, ja. Ikke her. Trener bare der nede. Det er ikke dyrt.

Men hvis du kommer nedover, så må du være forberedt på fryktelig mye god mat og drikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (5 minutter siden):

Kjelsrud Johansen, ja. Scoret mye i treningskampene i våres, men ikke kommet helt igang i serien ennå. Trenger at han putter 15-20 goller. Kvisvik er vel en legende både i Fredrikstad og Bergen. Vant cupgull og tok sølv med FFK for noen år siden. To assists til Piiroja i cupfinalen. Herlig type som leverte når det gjaldt på fotballbanen, og utenfor banen ?

Kjedelig da. Han gjorde det jo greit hos dere, til tross for dårlig i Brann. Satse på han finner formen igjen.
Vi trenger dere lenger oppe i fotballsystemet. Vel dere kan vel bare skylde på dere selv, men jeg synes dere hører heme langt over mange klubber som nå er i 1. div. Hehe ja Kvisvik er en herlig fyr. Tror det er eneste brannspilleren jeg har gitt en klem...Holdt på å kjøre ned Helstad, men det er en annen historie..

Lykke til iallfall. Tror dere greier det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Golf er dyrt der, ja. Ikke her. Trener bare der nede. Det er ikke dyrt.

Men hvis du kommer nedover, så må du være forberedt på fryktelig mye god mat og drikke!

Kan vi ikke bare spille golf på stranden eller noe da? Blir en slags øvelse det også for de gangene ballen går litt feil...Der kan vi vel også sløve med en øl eller en drink uten å måtte kjøre på 9 hull først? Men det høres forlokkende ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (6 minutter siden):

Kan vi ikke bare spille golf på stranden eller noe da? Blir en slags øvelse det også for de gangene ballen går litt feil...Der kan vi vel også sløve med en øl eller en drink uten å måtte kjøre på 9 hull først? Men det høres forlokkende ut.

Bare å stå på rangen og slå baller utover. Kan til og med ha med øl dit også. 20 kroner for 35 baller.

Lenke til kommentar
Granca skrev (5 minutter siden):

Bare å stå på rangen og slå baller utover. Kan til og med ha med øl dit også. 20 kroner for 35 baller.

Jeg forsøkte det i Skien... Ble ikke veldig mye golf utav det..Ble bare slag på måfå....Kan vi treffe noe, eller er det om å gjøre å slå lengst?

Lenke til kommentar
15 minutes ago, keizersoze said:

Kjedelig da. Han gjorde det jo greit hos dere, til tross for dårlig i Brann. Satse på han finner formen igjen.
Vi trenger dere lenger oppe i fotballsystemet. Vel dere kan vel bare skylde på dere selv, men jeg synes dere hører heme langt over mange klubber som nå er i 1. div. Hehe ja Kvisvik er en herlig fyr. Tror det er eneste brannspilleren jeg har gitt en klem...Holdt på å kjøre ned Helstad, men det er en annen historie..

Lykke til iallfall. Tror dere greier det.

Takk for det! Men nå er det kvelden her, du får ha en fin natt videre og en god morgendag. Hyggelig å bli litt kjent med deg, du virker som en oppegående kar. I motsetning til Granca.

image.gif.d830d83c799976e609d810921c2113e2.gif

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (14 minutter siden):

Jeg forsøkte det i Skien... Ble ikke veldig mye golf utav det..Ble bare slag på måfå....Kan vi treffe noe, eller er det om å gjøre å slå lengst?

Begge deler. Det står 6 flagg på forskjellige avstander man kan sikte på.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Vi får ta en konkurranse da.... Jeg har et handicap på 100, så det er fare for at du uansett må spandere ølen ?

Jeg har aldri smakt øl, og kommer heller aldri til å gjøre det. Drikker bare søte eller sursøte drinker, så det blir nok det. Eventuelt rusbrus. Det går fint. Liker ikke smaken av alkohol.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...