Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Ja, vært stille fra den fronten en stund. 

Men hender jeg drar en Leeeeeeif på jobben ?

Hehe.. Ser på de nå.. Har jo sett det, men er jo fortsatt morsomt. Kanskje de ble litt for kjent? Så de ikke slipper unna med slike ting lenger?

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Blir Brann topp 3 i år... Hva tror du?

De blir nok iallfall topp tre på tilskuertall. På tabellen så er det bingo. Vi er til tider dårlige, men har ok dager. Så er det at de eneste som skiller seg ut er jo Glimt, og Molde er begynt å våkne. Topp tre er mulig. Men jeg tviler. 

Hva tror du toppen blir?

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Glimt har vært best til nå, spørs på skader og salg. Tror de vinner. Bare M imot. Resten er bingo, ja. Sandefjord går vel ned.

Kan bli spennende å se til helgen når BG og Molde møtes. Ikke sikkert Molde holder helt inn heller, og Glimt er gode. 

Tror det du sier ale kan bli det som skjer. Men RBK har jo ikke overbevist nok til å fortjene 3. de heller. Hey. Sesongen er ung. Jeg satser på Brann, men ellers så får det bli en annen klubb på b som har en bergenser.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Glimt viste mange svakhetstegn mot Mjøndalen. Molde føler jeg har et gir til å gå på. Blir nok jevnt, men det at Molde er vant til å være i gullkamp tipper jeg blir avgjørende.

Ja de får tåle å være favoritter. Men kjører Glimt på, og ikke får en kollaps, så er de jo vant med å vinne. De gjorde det jo ike dårlig i fjor. Tror mye kan henge på kampen til helgen. Selv om det selvsagt er lenge ihjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...