SirJames™ Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 Senga er klargjort, nå blir det en rask dusj før jeg inviterer Ole Lukkøye. God natt, alle kommende mafiosos.. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Senga er klargjort, nå blir det en rask dusj før jeg inviterer Ole Lukkøye. God natt, alle kommende mafiosos.. Sov godt Sir. Anbefaler ikke det der mafiosotingene da.... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Nei herregud. Er jo bare moro. Tar det igjen på banen. Jeg tror enga er litt verre enn oss ? Hehe. Ja det virket som et steg bakover med Mourinho.. Det gikk jo egentlig ganske ok...Overambisiøsitet eller? Mitt engelske lag er pool, så ja du får nå bare kose deg med spurs.. vet du hva du kan gjøre med spurs forresten? Du kan sparke deg selv i ræven med de til du blør, og fortsatt føle deg bedre enn å se en kamp med Mourinho ? Sånn på siden.. Brann er ikke så mye bedre. Ja, men da er det bare å gratulere med seriegull for Liverpool. Mourinho skulle visst få inn pokaler. Styreformann Levy hadde bare ikke fått med seg hvilket år vi er i, men han reddet sesongen på en måte. Man slo naboen, så kan man håpe man ender foran dem på tabellen også. Bortsett fra det, så er det bekmørkt om dagen. Fikk for øvrig med meg Brann mot Sandefjord. Var vel ganske forventet med tre poeng der, men har skjønt at alt ikke går på skinner for Brann heller om dagen. Fått med meg noen kamper til Vålerenga også. Synes det kan være gøy å få med meg endel av kampene her hjemme også. Tar vel litt tid før godeste Fagermo får satt lag og spillestil, men har vært litt småheldige til tider. Mjøndalen borte var kroneksempelet. Men nå må jeg ta kvelden. Alltid hyggelig med litt fotballprat Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Men nå må jeg ta kvelden. Alltid hyggelig med litt fotballprat Blir samme for meg. Sov godt Yiddo. Så fortsetter vi praten der vi slapp, når mulig Kjekt som bare det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Nei, nå får dere se å komme dere ut av senga!! Endret 19. juli 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 38 minutes ago, Stormoen33 said: Nei, nå dere se å komme dere ut av senga!! Hysj, prøver å sove. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2020 1 hour ago, Justice 96 said: Utrolig at det finnes så mange selvplagere... Da er det faktisk bedre å handle på IKEA Furuset (djevelens verk©™) i 14 dager på rad. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Har aldri skjønt den trangen folk har til å reise generelt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Justice 96 skrev (3 timer siden): Makan. For en gjeng. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Ferien over på andre siden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Stormoen33 skrev (19 minutter siden): Blir vel ny snart. Nye moderatorer der borte har innført "pause" på nick de mener fortjener det? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Holdt 1 uke. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 lsklars skrev (3 minutter siden): Holdt 1 uke. Han fikk en uke antar jeg. Gjør de ikke det samme her inne, iallfall ved første utvisning? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Han fikk en uke antar jeg. Gjør de ikke det samme her inne, iallfall ved første utvisning? Det er vel tre dager første gang her. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Justice 96 skrev (52 minutter siden): Ferien over på andre siden. Tungt. Meget tungt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Jeg har ikke brukt opp hele ferien. Har to uker igjen, samt nesten to uker avspassering. Sier ikke mer. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 TheIceman10 skrev (13 minutter siden): Meget tungt. Trodde vi endelig hadde fått en moderatorer med baller der inne, men nei. Skuffer igjen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg