BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Men, det var Bjørnstierne som valgte seg april å spankulere i. Godt valg, selv om hestepærene la strødd paa den tid. Det var riktignok i min barndom(jobbet i gruva), men jeg husker som om det var i forfjor. Dette er en utrolig historie som vi må komme til bunns i neste gang vi møtes på Theatercafeen. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Kan for øvrig skryte (alt ettersom hvordan man ser på det) at jeg ikke har sett en eneste av Harry Potter-filmene. Er ikke veldig interessante, heller. Filmmessig sett. Omtrent på niveau med Narnia-filmene sånn sett. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 41 minutes ago, TitanSable said: Fant ikke igjen bildet jeg brukte på vgd så jeg måtte velge et annet bilde av henne. Kan jo bare kopiere bildet du har på profilen din på VGD, og bruke her inne. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Men, det var Bjørnstierne som valgte seg april å spankulere i. Godt valg, selv om hestepærene la strødd paa den tid. Det var riktignok i min barndom(jobbet i gruva), men jeg husker som om det var i forfjor. Gikk på Molde Videregående med Bjørnstierne, i russetida sprang vi nakne gjennom byen for å få det norske flagg i russelua, det endet i kasjotten! 2 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er ikke veldig interessante, heller. Filmmessig sett. Omtrent på niveau med Narnia-filmene sånn sett. Da har jeg ikke gått glipp av mye. Mine favoritter er krigsfilmer, helst fra 2. verdenskrig, og mafia. 2 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 Akkurat sett ferdig filmen "Escape Room" fra 2019. Sånn passe nattunderholdning, gir den 6/10. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Hva er største thread på dette forum? Kan vi bli størst i løpet av året? Så vi har noe barnslig å trakte etter? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Yiddo10 skrev (22 minutter siden): lyspærer Mitt eneste mål med å være på thread er å få flere lyse pærer en Granca….han er trønder....ber om hjelp fra alle som hater trøndere ! Endret 19. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Akkurat sett ferdig filmen "Escape Room" fra 2019. Sånn passe nattunderholdning, gir den 6/10. Har du forresten sett El Aura, Owen? Argentinsk. Litt kult, egentlig. Ikke kuuult, men kult. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (Akkurat nå): Mitt eneste mål med å være på thread er å få flere lyse pærer en Granca….han er trønder ! Er dere begge trøndere? 1 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Hva er største thread på dette forum? Kan vi bli størst i løpet av året? Så vi har noe barnslig å trakte etter? Er nok den "banebrytende" telletråden hvor de teller fra 1 og oppover. De har kommet til 91131, og har således 91131 innlegg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Dette er en utrolig historie som vi må komme til bunns i neste gang vi møtes på Theatercafeen. Sitter vi fremdeles ved den gammelunge Per Aabels bord? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Er dere begge trøndere? Er du ond....som kan stille et slikt spørsmål ? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Gikk på Molde Videregående med Bjørnstierne, i russetida sprang vi nakne gjennom byen for å få det norske flagg i russelua, det endet i kasjotten! Er ''russelua'' her et synonym for den kaviarstierne? 1 Lenke til kommentar
Dissikutere Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Yiddo10 skrev (11 minutter siden): Ding, ding. Jeg er avslørt. Kan for øvrig skryte (alt ettersom hvordan man ser på det) at jeg ikke har sett en eneste av Harry Potter-filmene. Har du bare lest bøkene da, siden du viste om Galtvort? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Er nok den "banebrytende" telletråden hvor de teller fra 1 og oppover. De har kommet til 91131, og har således 91131 innlegg. Stemmer ryktene om at folk blir utestengt hvis de teller feil? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 4 minutes ago, Granca said: Har du forresten sett El Aura, Owen? Argentinsk. Litt kult, egentlig. Ikke kuuult, men kult. Ikke sett, hvilket språk snakkes i filmen? Sliter litt med filmer hvor jeg må følge med på tekstinga hele tiden. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Dissikutere skrev (Akkurat nå): Har du bare lest bøkene da, siden du viste om Galtvort? Nope, men de uttrykkene jeg brukte er tydeligvis fra Harry Potter? Siden jeg ble spurt om Galtvort først litt over her og nå av deg. 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Granca skrev (10 minutter siden): Theatercafeen. Ble nylig kastet ut der i fra da jeg og TranseTruls stod på bordet og ropte - " Vi er den nye rosinen"....håper på bildet av meg på veggen der om noen år. Endret 19. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (4 minutter siden): Er du ond....som kan stille et slikt spørsmål ? Beklager, har drukke litt mye mjølk. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg