Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NNightwish skrev (11 minutter siden):

Heimbrentsdunken er på plass. For å være litt fin på det så har jeg blandet sprit og cola i en homovase. Ja, glass med stett, altså.

Dere må alle besøke Frøya folkens. Utrolig vakkert der ute, og det er på Frøya det skjer. Sier ikke mer. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
NNightwish skrev (13 minutter siden):

Skåååål! Blir relativt rolig i kveld, så får jeg feire opprykket til Leeds i morgen.Kun noen Dahls.

Ai, ai, ai. Vi har en Leedsfan (har sikkert gått meg hus forbi). GRATTIS. Moro med Leeds tilbake. Jeg vil anta at vi snakker om en supporter tilbake fra SuperLeeds-tiden, tidlig 70-tall?

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Ai, ai, ai. Vi har en Leedsfan (har sikkert gått meg hus forbi). GRATTIS. Moro med Leeds tilbake. Jeg vil anta at vi snakker om en supporter tilbake fra SuperLeeds-tiden, tidlig 70-tall?

Her skal vi tilbake til Lorimer og Bremner. Jackie Charlton blir for gammel for meg. Når jeg begynte på skolen, så var de som bor i rimelig nærhet av meg Leeds-fans, mens de som bussende til skolen holdt med Liverpool. Samt en raring som holdt med Manchester United som var ræv på den tiden.

For å si det slik, det ble noen tunge år etter hvert.
Jeg er ikke så aktiv i klubbtrådene til Leeds og Rosenborg. Det blir meste tant, fjas og odds.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...