keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Som jeg sa tidligere. Legemidler fjerner ofte symptomet, ikke årsaken til symptomet. Fant forøvrig flere linker som viser at kviser rundt munnen kan ha kostholdsrelatert årsak. Jojo. Men mye en ikke kan skylde på livsstilsykdommer om det er det du tenker på. Folk får da alle mulige typer sykdommer, allergier, ekseme og whatnot. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Blodprøvene mine er veldig gode. Manglet D-vitaminer, sa legen i april. Har tatt Divisun hver dag siden det. Ikke noe fare for diabetes, god vekt i forhold til høyde. Veldig bra prøver all around. Kan spise sunnere selvsagt, men man må kose seg og. Kroppen er generelt veldig bra. Har scoret bra på alle tester. Beklager at jeg snakker som Trump. Men å få utskrevet Tetralysal samt få noen gode tips av hudlegen på fredag så tror jeg ting blir giddy up. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Blodprøvene mine er veldig gode. Manglet D-vitaminer, sa legen i april. Har tatt Divisun hver dag siden det. Ikke noe fare for diabetes, god vekt i forhold til høyde. Veldig bra prøver all around. Kan spise sunnere selvsagt, men man må kose seg og. Kroppen er generelt veldig bra. Har scoret bra på alle tester. Beklager at jeg snakker som Trump. Men å få utskrevet Tetralysal samt få noen gode tips av hudlegen på fredag så tror jeg ting blir giddy up. Spis og drikk deg lykkelig. Viktigere det. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): allergier, ekseme Jo da, men de to du nevner er jo biologiske tilstander vi er født med, eller kan erverve oss. DA behandler man symptomet, jfr. lindrer eller hemmer tilstanden. I tillegg så har for eks. mennesker med nøtteallergi en jobb med å unngå utfall. De kan ikke "behandle" årsaken, men de kan gjøre noe med risiko for symptomutfall. Ved utfall kan de ta medisin for å hindre symptomet. Dette er noe helt annet enn å gjøre ting (årsak), som gir deg symptomer. Moralen er; vil du øke risikoen for å få kviser rundt munne, så spis for all del drittmat, 24/7. Noen av dere som overhodet har tenkt på at legemidler gir bivirkninger, som igjen medfører etterspørsel og vurdering av nye legemidler, for å fjerne bivirkningene? Ikke det nei? For flere år siden satt jeg i møte med en kommuneoverlege og en pasient. Pasienten hadde en medisinliste langt som et uår, hvor noen var foreskrevet for å dempe bivirkninger fra andre medisiner pasienten fikk. Vurderte medling til Fylkeslegen, men vurderte mest betongsko og en tur med båten midtfjords. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Pasienten hadde en medisinliste langt som et uår, hvor noen var foreskrevet for å dempe bivirkninger fra andre medisiner pasienten fikk Mon dieu! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ble for mye helse og/eller medisinundervisning. Beklager den. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 Neh...skal man køye a? Jah, god idé. God Natt, alle gullfiskelskere!! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (48 minutter siden): Ble for mye helse og/eller medisinundervisning. Beklager den. Overhodet ikke! Kjør på. Mange trenger å innse hvilken blindveg de er på her i livet. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Uvirkelige helsetips. Takker så meget. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (6 timer siden): Gudd måårning. Dybdereglene for krabbeteiner er visst opphevet, måtte settes dypere enn 25 meter før. Nå var du heldig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Har klipt plena, ble litt svett denne gangen også. Begynte å regne når jeg var ferdig. Nå var jeg heldig. Da vet dere det. Takk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Stormoen33 skrev (4 timer siden): Nå var du heldig. Nei da, Prøver å følge med. Har hele tiden fisket på 15-20 meter. Dårlig fangst de to siste gangene, må vurdere vypere utsett. PS: ingen vet hvor dybt vi setter teinene. Det som skjer her ute i fjorden, blir i fjorden. Lite marinepoliti å se:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Husker det var en oppsynsmann når jeg var barn som alle visste hvilken båt han brukte. Når man så båten var det jo bare å dra opp trollgarnene da ... Dårlig fangst for ham ihvertfall. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 Morgen God, alle dyslektikere!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 Nattens utskeielse: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Trollgarn. Smak på navnet, smaker ikke godt. Navnet har en årsak. I Norge er det forbudt å fiske hummer med garn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Nattens utskeielse: Du løper på dagtid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg