Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Beklager, jeg blander noen ganger. Det er jeg som er bonde.

Takk....selv hater jeg bønder....men De er sikkert en hyggelig fyr.

Ps. Elsker trøndere over alt på jord.....skulle bare vært flere av dem på thread.

Endret av Fjøs tran sen
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TitanSable skrev (Akkurat nå):

Det er jo samme katten jeg har i bildet her som på vgd. Fant ikke igjen bildet jeg brukte på vgd så jeg måtte velge et annet bilde av henne.

Så jo det. Måtte bare demonstrere min sabeltanntigerekspertise.
Du har forresten et ubegrenset antall tomler/lyspærer her inne, men bare en pr innlegg. FYI.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (Akkurat nå):

Hun ser alltid morsk ut på bilder, men aldri i virkeligheten. Tror hun ikke liker blitz og gjør et eller annen med øynene.

Hun hadde sett enda morskere ut med horn. Men da hadde hun sikkert blitt konfiskert av bonden, ettersom hun da hadde sett ut som ei mikrogeit, som igjen hører hjemme i et egnet fjøs vinterstid. Pluss at jeg har hørt fra sikre kilder i Odda at bonden konfiskerer i hytt og vær når han ser noe fristende. Dette gjelder spesielt løsøre og mindre skapninger.

Lenke til kommentar
Fjøs tran sen skrev (8 minutter siden):

Takk....selv hater jeg bønder....men De er sikkert en hyggelig fyr.

Ps. Elsker trøndere over alt på jord.....skulle bare vært flere av dem på thread.

Lurer veldig på hvem som ga meg en lys pære for dette !....Noen som ønsker å til stå ?

Endret av Fjøs tran sen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Når man sitter og kikker på jakker fra The North Face og Lyle & Scott og man tenker at man har for mange av de. Da er det kanskje på tide å gå over til Stone Island?

Men hvordan går det med den gedigne Oakley-samlingen? Skal De avhende nogle til meg og/eller Elton?

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Men hvordan går det med den gedigne Oakley-samlingen? Skal De avhende nogle til meg og/eller Elton?

De fem parene jeg har står på utstillingsstativ i gangen her. Oakley er trege til å lage nye modeller, eventuelt er de ikke kreative nok. Alternativt må jeg gå over til noe annet enn Oakley Holbrook. Oakley Frogskins kan være en tanke. Vi kan imidlertid diskutere avhendig nærmere neste gang vi tre møtes på Sir John Elton stand i London. Jeg ser ju nu at han akkurat har avlyst en konsert. Makan til skandale.

Endret av Yiddo10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Kan man være bonde uten å ha fjøs, og kan man ha fjøs uten å være bonde?

Jeg ber om muligheten til å få ringe en venn vedr. dette litt kompliserte lure spørsmålet....svar vil bli avgitt i god tid før 1.pinse dag....som jeg naturligvis skal tilbringe på Orderud gård....slik tradisjonen til sier.

Det er ellers første gang jeg hører dette spørsmålet.

Endret av Fjøs tran sen
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

De fem parene jeg har står på utstillingsstativ i gangen her. Oakley er trege til å lage nye modeller, eventuelt er de ikke kreative nok. Alternativt må jeg gå over til noe annet enn Oakley Holbrook. Oakley Frogskins kan være en tanke. Vi kan imidlertid diskutere avhendig nærmere neste gang vi tre møtes på Sir John Elton stand i London.

Vi kan møtes på Speakers Corner i stedet. Jeg har hørt bonden skal fremføre et kvad om det å være transe på et lite industristed. Det skal gå på bokstavrim(allitterasjon) og vare i sytten - 17 - uker. Og det skal selvsagt fremføres i den finest nattkjole av damask og oilskin.

Endret av Granca
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...