Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 https://imgshare.io/image/a8b236dd-7859-4625-a024-fd6ef9708223.NlQQcg Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Tyttebær er godt til alt kjøtt, foruten fjærkre. Alt som har med Donald å gjøre har liksom fått en betydelig nedtur de fire siste årene, av gode og helt naturlige årsaker. Jeg må si meg kraftig uenig. Leste nettopp i en tegneseriebok om Herr Duck. Donald står seg. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): https://imgshare.io/image/a8b236dd-7859-4625-a024-fd6ef9708223.NlQQcg Hva i all verden er det? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Angående de gule kvisene som popper opp rundt munnpartiet? Noen som vet hva legemiddelet mot det heter? Har brukt det før, men husker ikke navnet. Mange legemidler behandler kun symptomet, ikke årsaken til symptomene. Eksempelvis vil Sobril kun dempe symptomene, eks. angst, depressivitet, men gjør ingenting med årsaken. Og da er videre medisinering rimelig fånyttes. Fant dette ang. kviser rundt munnen (pizza 5-7 dager i uka er neppe å anbefale): Hvis du får kviser rundt munnen din, kan det være på grunn av fordøyelsesproblemer, og som et resultat av dette mage- og kolikkproblemer. Mulig løsning Hvis du spiser mye hurtigmat, bør du prøve å slutte med det (eller i det minste spise mindre av det). Du bør også prøve å spise mer fiberrike matvarer som frukt og grønnsaker. 2 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 1 minute ago, keizersoze said: Hva i all verden er det? Gud vet. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Er ikke mer enn er halvt år siden jeg hadde ren hud, så vet ikke hva som skjer. Skal til hudlege på fredag, han skriver nok ut noe. Husker bare ikke hva det heter. Gjør i hvert fall at de gule kvisene slutter å poppe opp. Men man kan ikke drikke Litago osv. under den kuren. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Gud vet. Har min skepsis angående Gud, men er dette deg så finnes det vel noe på apoteket du kan bruke. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Er ikke mer enn er halvt år siden jeg hadde ren hud, så vet ikke hva som skjer. Skal til hudlege på fredag, han skriver nok ut noe. Husker bare ikke hva det heter. Gjør i hvert fall at de gule kvisene slutter å poppe opp. Men man kan ikke drikke Litago osv. under den kuren. Det ordner seg nok. Fins jo litt av hvert der ute Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 1 minute ago, keizersoze said: Har min skepsis angående Gud, men er dette deg så finnes det vel noe på apoteket du kan bruke. Fant det jeg brukte i 2017. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Er ikke mer enn er halvt år siden jeg hadde ren hud, så vet ikke hva som skjer. Skal til hudlege på fredag, han skriver nok ut noe. Husker bare ikke hva det heter. Gjør i hvert fall at de gule kvisene slutter å poppe opp. Men man kan ikke drikke Litago osv. under den kuren. Kostholdsendring er ute? Kombiner det med fysisk aktivitet, eks. tur med hund. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Fant det jeg brukte i 2017. Fungerte det da? Vel jeg mener om det fortsatt er et problem. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Kan det være så jævlig vanskelig å leve et nogen lunde fornuftig og sunt liv, da?? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Kostholdsendring er ute? Kombiner det med fysisk aktivitet, eks. tur med hund. Det er jo ikke alltid ideelt. Mange får slike ting av allergier mot hund. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 4 minutes ago, Tyttebærtryne said: Kostholdsendring er ute? Kostholdsendring er bare sååå 2014. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Just now, keizersoze said: Fungerte det da? Vel jeg mener om det fortsatt er et problem. Det fungerte veldig bra. Husker ikke hvorfor jeg slutta i 2018, ble vel litt for cocky og tenkte at det var kurert. Men så kom det tilbake i 2019 bittelitt. Og nå sommeren 2020 så har det blusset opp. Tenker at det vil bli bra igjen om hudlegen skriver ut Tetralysal på fredag, men man vet aldri med leger. Brått vil han kjøre laser ? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Fungerte det da? Vel jeg mener om det fortsatt er et problem. Som jeg sa tidligere. Legemidler fjerner ofte symptomet, ikke årsaken til symptomet. Fant forøvrig flere linker som viser at kviser rundt munnen kan ha kostholdsrelatert årsak. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Laser i trynet, ja. Det får meg til å tenke på den Bond-filmen. Goldfinger? 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Det fungerte veldig bra. Husker ikke hvorfor jeg slutta i 2018, ble vel litt for cocky og tenkte at det var kurert. Men så kom det tilbake i 2019 bittelitt. Og nå sommeren 2020 så har det blusset opp. Tenker at det vil bli bra igjen om hudlegen skriver ut Tetralysal på fredag, men man vet aldri med leger. Brått vil han kjøre laser ? Hehe. Mer spennende da. Viktigste er jo at det ordner seg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Og nå sommeren 2020 så har det blusset opp. Etter å ha spist pizza 24/7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg