keizersoze Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Granca skrev (6 minutter siden): 60-tallsgull: Ikke ille. Langt derfra. Men gull? Var dette det du hørte til ditt første ligg? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 keizersoze skrev (7 minutter siden): Hehe. om ikke så gjør det iallfall at en ikke bryr seg så mye om øresus. RIKTIG! Niøye er styggere enn alle andre til sammen. Men folk spiser den også... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Fastlege: Kan du gi meg en god begrunnelse på hvorfor du skal ha pakken med hundre sobril? Alex: Favorittlagene mine er FFK og United. Fastlege: Say no more. 100 it is! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): RIKTIG! Niøye er styggere enn alle andre til sammen. Men folk spiser den også... Synes faftisk ikke vi spiser så mye rart sammenlignet med en del andre lands tradisjoner.. men de tenker vel det samme om oss. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Var dette det du hørte til ditt første ligg? Usikker på hva det var, men det var på åttitallet. Tror ikke det var musikk til. Lenge siden. Denne oppdaget jeg i The Blacklist. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Fastlege: Kan du gi meg en god begrunnelse på hvorfor du skal ha pakken med hundre sobril? Alex: Favorittlagene mine er FFK og United. Fastlege: Say no more. 100 it is! Hehe. Burde du ikke ha antipsykotiske medisiner da, og ikke bare beroligende? 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Usikker på hva det var, men det var på åttitallet. Tror ikke det var musikk til. Lenge siden. Denne oppdaget jeg i The Blacklist. Viktigste er nå at du liker den mr Er jo en fin låt. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 De siste 18 timene har for det meste gått bort i feber og hodepine. Det var da noe man skulle plages med også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Fastlege: Kan du gi meg en god begrunnelse på hvorfor du skal ha pakken med hundre sobril? Alex: Favorittlagene mine er FFK og United. Fastlege: Say no more. 100 it is! Våkn opp mann. Du burde spurt etter antidepressiva, ikke Sobril. Wake up ffs. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Den første pulingslåta burde vært denne: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Den første pulingslåta burde vært denne: Smooth låt, men den ville jo ikke funke. Alle er uerfarne kaniner første gang, og lenge etterpå. Ballroom blitz ville nok været mer riktig. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Våkn opp mann. Du burde spurt etter antidepressiva, ikke Sobril. Wake up ffs. Neida. En god dose Shakira, Samantha Fox og litt Megan fox gjør susen. Om der ikke, så er det jo alltid mange andre som feks 'whoopi Goldberg eller noen du virkelig vil skal få seg noe som feks Kellyanne Conway, eller Kayleigh. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Jøss, Marvin ble helt hvit gitt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Neida. En god dose Shakira, Samantha Fox og litt Megan fox gjør susen. Om der ikke, så er det jo alltid mange andre som feks 'whoopi Goldberg eller noen du virkelig vil skal få seg noe som feks Kellyanne Conway, eller Kayleigh. Sorry Mac. Jeg er på helt annen skive. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Sorry Mac. Jeg er på helt annen skive. Vel.. Det er jo mulig å lage tyttebær av donalds rompe om det er det som er din ting? Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Sorry Mac. Jeg er på helt annen skive. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Hadde det vært Sweet, så skulle det vært denne: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Angående de gule kvisene som popper opp rundt munnpartiet? Noen som vet hva legemiddelet mot det heter? Har brukt det før, men husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Vel.. Det er jo mulig å lage tyttebær av donalds rompe om det er det som er din ting? Tyttebær er godt til alt kjøtt, foruten fjærkre. Alt som har med Donald å gjøre har liksom fått en betydelig nedtur de fire siste årene, av gode og helt naturlige årsaker. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Angående de gule kvisene som popper opp rundt munnpartiet? Noen som vet hva legemiddelet mot det heter? Har brukt det før, men husker ikke navnet. Herpesmedisin? Kan ikke navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg