Tyttebærtryne Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): snill Romslig vs. snill. Take your pick:) Krabbe som siste måltid må jo være veldig greit? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Krabbe som siste måltid må jo være veldig greit? Ikke for meg!! Jeg vil ha pizza med pizza, uten krabbe! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden): Mulig jeg rører i hop med ei annen episode, for er jo blitt altfor lenge siden serien har blitt dratt frem fra hylla. Uansett, ei latterlig episode og scene, der så mye innsats og så er det feil jakke, og nei, klassisk Seinfeld det der. No lessons to be learned, and most importantly, no happy endings! Nei det er jo så mange bra episoder. Jakken hadde et emblem på seg sant? Så det ble jo litt kluss der. Nå er jo det komedie da. Men skjønner ikke at han avfeiet Teri Hatcher fordi han mistenkte at hun hadde falske pupper. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ikke for meg!! Jeg vil ha pizza med pizza, uten krabbe! Og en haug med ananas? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Romslig vs. snill. Take your pick:) Krabbe som siste måltid må jo være veldig greit? For meg hadde det vært det. Det kjedelige da er at jeg ikke tror at jeg kunne nytt det da jeg ser du blander sement mens jeg spiser. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Og en haug med ananas? Hadde trodd du ville ha tyttebær mr. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Og en haug med ananas? Nei, den kan du gi til Granca. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2020 Mange som lurker i sivet her nå.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Hadde trodd du ville ha tyttebær mr. Nei, bare til kjøtt, unntatt fjærkre. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Mange som lurker i sivet her nå.. Utrolig isåfall. Er vi virkelig så interessant å høre på? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Nå er jo det komedie da. Men skjønner ikke at han avfeiet Teri Hatcher fordi han mistenkte at hun hadde falske pupper. Seinfeld og Costanza (spesielt Jerry) hadde jo dette med å være ekstremt picky på damer, og gikk vel så langt at han til slutt fant "drømmedama" som jo så eksakt likt ut som han selv, så der fikk han jo noe å gruble litt over. George derimot, kanskje ikke like streng på det området, og hvem kan klandre han. Men selv når han lykkes i å finne flotte damer, blir det jo raskt rot, og ei litt for høylytt orgasme kan være prikken over ien, eller ei kald badetur og en viss dose "shrinkage", som blir fort katastrofalt for stakkaren. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nei, den kan du gi til Granca. Takker! Og ekstra Jarlsberg. Og rødcola, seff. Riskrem til dessert. Med ekstra sukker. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nei, bare til kjøtt, unntatt fjærkre. Hva bruker du til fjærkre da? Kylling og pommes frites med litt dressing? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Det er vel noen som vil se hva som foregår her inne? Og det er helt greit det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): For meg hadde det vært det. Det kjedelige da er at jeg ikke tror at jeg kunne nytt det da jeg ser du blander sement mens jeg spiser. Point taken, men det er hva du får, om du er uheldig. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Seinfeld og Costanza (spesielt Jerry) hadde jo dette med å være ekstremt picky på damer, og gikk vel så langt at han til slutt fant "drømmedama" som jo så eksakt likt ut som han selv, så der fikk han jo noe å gruble litt over. Hehe ja. Han likte ikke henne lenge. Var det ikke en også som oppførte seg akkurat som ham..Heheh det ble jo alltid kluss. Eneste han hadde et noenlunde ok forhold med var vel Elaine. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Det er vel noen som vil se hva som foregår her inne? Og det er helt greit det. Selvsagt. Det er da ikke skriveplikt mr stormo. Kanskje det er som å se på tv. Litt huumor, litt tull, litt av hvert. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Hva bruker du til fjærkre da? Kylling og pommes frites med litt dressing? Kan godta ovnsbakte potetbåter med diverse krydder, og en av utall av sauser til. Wokede grønnsaker funker greit også. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 14. juli 2020 Del Skrevet 14. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Point taken, men det er hva du får, om du er uheldig. Jaja.. Satser på å aldri stikke noen eller skade noen, så kanskje vi kan begge nyte krabbe uten at det ligger en drukning foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg