TitanSable Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 8 minutes ago, Fjøs tran sen said: Gledesdreper....dette var helt unødvendig å nevne. "Hönan" og "Kattan" ble vel stengt med kort mellomrom. Nordmenn ble nok lei av svensk porr og sexklubber. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Er du normal her? orker ikke samme prosedyre som på VGD. Dine prosedyrer er vel strengt talt ikke min sak....hva du orker må du jo selv vurdere....Jeg er i all enkelhet meg selv....om det er greit for deg ? Endret 18. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (1 minutt siden): Dine prosedyrer er vel strengt talt ikke min sak ? Det synes jeg er kjempeflott. Oi, to ganger til og med. Hissig på trykkingen i kveld, Bonden. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Mot svart magi, hekseri og voodoo må alle vi andre bare melde pass. Det blir mye mer i morgen. Skal forøvrig sende roser med mye svartekunst til HYYYL slik at hun kan se lyset ... ? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Det synes jeg er kjempeflott. Oi, to ganger til og med. Hissig på trykkingen i kveld, Bonden. Sorry for dobbel. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) TitanSable skrev (6 minutter siden): "Hönan" og "Kattan" ble vel stengt med kort mellomrom. Dette emnet be hersker du....stå karakter ! Endret 18. februar 2020 av Fjøs tran sen 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 9 minutes ago, Granca said: Hørte det var en eim av herrekesam der enda. Er det noen som har fortalt deg at det lukter "godis" der? De sikter sikkert til lukten fra alle godtebutikkene som har poppet opp i området.Tror det er 5 eller 6 stykk på omårdet nå. Muligens flere. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Bonden. Skjønner ikke hva som får deg til å tro at jeg er "bonde" ! 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Just now, Fjøs tran sen said: Dette emnet be hersker du ! Før folk begynte å kjøre 100+ kilometer for å handle så ble jo Svinesund og Nordby regnet som lokalt område her. Nå er det bare slitsomt å dra dit og stå bak folk i kassakøen som kjøper mer mat på en handletur enn hva jeg konsumerer på et helt år. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Befriende å se TitanSable med stor bokstav og uten underscoren. Flott Titan! Og takk for rosende omtale tidligere. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 TitanSable skrev (9 minutter siden): "Hönan" Min gode venn "Bosse" drev stedet for mange år siden. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Son blir så ufattelig dum når han sier at alle målene til Braut er enkle tap-ins(hvorfor er ikke alle andre på rett sted til rett tid), mens alle de fine/enorme målene er ren flaks. Scoringsrekorder over alt, med begrenset spilltid. Vanskelig å bli særlig teitere... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hva som får deg til å tro at jeg er "bonde" ! Kan de nu vennligst svare på mitt spørsmål om fjøs og bønder? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) TitanSable skrev (3 minutter siden): enn hva jeg konsumerer på et helt år. Har Demses anoreksia-bulimia ? Endret 18. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 26 minutes ago, TitanSable said: Litt som FFK? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): TitanSable med stor bokstav og uten underscoren. Flott Titan! Forbedring, ja. Tipper navnet er myntet på den store sabeltanntigeren som levde i fordums tid. Ettersom har tydeligvis er så opptatt av kattedyr. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): de Gjenta efter meg - "De"...her på dette forum forventes et minste krav til høflighet. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (7 minutter siden): Skjønner ikke hva som får deg til å tro at jeg er "bonde" ! Beklager, jeg blander noen ganger. Det er jeg som er bonde. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 1 minute ago, Granca said: Ettersom har tydeligvis er så opptatt av kattedyr. Det er jo samme katten jeg har i bildet her som på vgd. Fant ikke igjen bildet jeg brukte på vgd så jeg måtte velge et annet bilde av henne. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Fant ikke igjen bildet jeg brukte på vgd så jeg måtte velge et annet bilde av henne. Hun ser litt morsk ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg