SirJames™ Skrevet 11. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Men jeg har en stor nyhet til dere! Gressklipperen er tom for bensin? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Gressklipperen er tom for bensin? Neida, har godt med alkylatbensin, så det går bra. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Ok, siden ingen av dere vil ha premien på 100 000 dollar, så må det avsløres at jeg skal få opplæring i å kjøre traktor. Husk at jeg er en bygutt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2020 8 minutes ago, Stormoen33 said: Ok, siden ingen av dere vil ha premien på 100 000 dollar, så må det avsløres at jeg skal få opplæring i å kjøre traktor. Husk at jeg er en bygutt. Kan man ikke kjøre traktor på førerkort klasse B (lenger)? Mente det var tillatt før(?) Men håper du kjører bare på jordet, Moen, slik at du ikke blir en av de som sinker trafikken.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 (endret) SirOwen skrev (8 minutter siden): Kan man ikke kjøre traktor på førerkort klasse B (lenger)? Mente det var tillatt før(?) Men håper du kjører bare på jordet, Moen, slik at du ikke blir en av de som sinker trafikken.. Har du førerkort på bil gjelder det traktor også, men her ute har dem fått det inn med morsmelka. Endret 11. juli 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har du førerkort på bil gjelder det traktor også, men her ute har dem fått det inn meg morsmelka. Er vel litt greit å få et innblikk i alle funksjonene på en traktor SI Som skuffe tilhenger og andre "påheng" Jeg har bare kjørt "minitraktor" Slik som dem har på flyplasser og har 70 små vogner med bagasje Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 28 minutes ago, Stormoen33 said: Sannsynligvis noen som har det verre enn deg, Kreft og lignende. Le av dem! Ler heller av meg selv. Jeg er tilbakestående. Akkurat vært hos tannlegen og har perfekte tenner, så velger jeg å spise baconpølser fra grillen på lørdagskvelden. Hardt grilla bacon, og nå har jeg litt vondt i høyresiden. Lykke til med traktoren for øvrig! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Vanskelig å kose seg med en film når man alltid har en fornemmelse av at man har vondt et sted. Kan mild tannverk gå over? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Vil ha tilbake 2019-livet mitt! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Er vel litt greit å få et innblikk i alle funksjonene på en traktor SI Ja det er det. Ikke minst å kunne identifisere seg med disse bøndene etter hvert .... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Tror dere på karma? Altså at hvis man har gjort mye slemt og dumt at man får igjen for det på uante måter? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2020 Sorry, men traktor er på lista. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2020 Just now, Ale-Fawk said: Tror dere på karma? Altså at hvis man har gjort mye slemt og dumt at man får igjen for det på uante måter? Helt klart. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Just now, SirOwen said: Helt klart. ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Sorry, men traktor er på lista. Utrolig! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Tror dere på karma? Altså at hvis man har gjort mye slemt og dumt at man får igjen for det på uante måter? Ja -derfor jeg prøver å være positiv (stort sett) Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg har gjort mye dumt mot andre. Håper du, Gud, kan tilgi meg for det og gi meg litt ro resten av 2020. Lover å aldri plage jenter igjen eller ikke holde ting jeg lover. Gi meg lindring og sjelefred, og jeg vil tilbake være et menneske som hjelper andre. Både mennesker og. dyr. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Håper du, Gud, kan tilgi meg for det og gi meg litt ro resten av 2020. Lover å aldri plage jenter igjen eller ikke holde ting jeg lover. Gi meg lindring og sjelefred, og jeg vil tilbake være et menneske som hjelper andre. Både mennesker og. dyr. Amen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Uvirkelige ting som skjer her nå!! Katolikken Mr.Fawk skrifter!!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2020 "Bor i Trondheim".. Wtf, gi f... i å sette pila i Oslo da, forbaska Tinder-nek. Skal man kjøre 100 mil for å ta en kaffe, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg