SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 Just now, keizersoze said: Ikke ta dette ille opp, men kan være han tenkte på sine briller ? Ouch.. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Vaffelen snart ferdig, nam. Lager du røre til en vaffel? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Ikke ta dette ille opp, men kan være han tenkte på sine briller ? Det skal du ikke se bort fra. Der tråkkede eg i den velkjente salaten. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 Just now, keizersoze said: Lager du røre til en vaffel? Lagde 22 vafler for et par uker siden, 20 ble fryst ned samme dag. En av dem ligger nå i ovnen og blir varmet opp. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Da får jag faktisk damebesøk Hannrei!!! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det skal du ikke se bort fra. Der tråkkede eg i den velkjente salaten. Skulle tro hele verden hatet vegetarmat. Hvem av oss har ikke trakket på det? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Lagde 22 vafler for et par uker siden, 20 ble fryst ned samme dag. En av dem ligger nå i ovnen og blir varmet opp. Nice. Hmm. Så du har laget vafler for ca et halvt år da.. Det er praktisk Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Skulle tro hele verden hatet vegetarmat. Hvem av oss har ikke trakket på det? Max Manus? Nei, stemmer det. Han innrømmer gladelig å ha tråkket i denne beryktede salat da han er på et hotellrom i Sverige med sin utkaarede. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 1 minute ago, keizersoze said: Nice. Hmm. Så du har laget vafler for ca et halvt år da.. Det er praktisk Hehe, ja, ikke langt i fra. Lager etter en innholdsrik oppskrift fra Sjømannskirken. Vaflene blir dermed mektige, og ettersom jeg har stort vaffeljern med 6 hjerter, er en vaffel mer enn nok som kveldsmat. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Max Manus? Nei, stemmer det. Han innrømmer gladelig å ha tråkket i denne beryktede salat da han er på et hotellrom i Sverige med sin utkaarede. Tror jeg og trenger briller, for her har jeg kanskje gått glipp av noe uvesentlig som kanskje kan være litt morsomt allikevel. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Hehe, ja, ikke langt i fra. Lager etter en innholdsrik oppskrift fra Sjømannskirken. Vaflene blir dermed mektige, og ettersom jeg har stort vaffeljern med 6 hjerter, er en vaffel mer enn nok som kveldsmat. Du måtte det ja. Få meg til å forsøke å telle sent på kvelden...Er det fem vanligvis? Jeg lager ikke så ofte vafler. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): vaffeljern med 6 hjerter Det er ikke et vaffeljern, det er en vaffelmaskin. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Det er ikke et vaffeljern, det er en vaffelmaskin. Potatoe, potato Det er uansett Wilfas Best i Test VaffelDINGS Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): God natt godtfolk! Sov godt mr Stormo. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 6 minutes ago, keizersoze said: Du måtte det ja. Få meg til å forsøke å telle sent på kvelden...Er det fem vanligvis? Jeg lager ikke så ofte vafler. Haha, Du skal få slippe å telle. Amatørvaffeljern har ofte bare 5 hjerter, ja. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Haha, Du skal få slippe å telle. Amatørvaffeljern har ofte bare 5 hjerter, ja. Hehe thanx. Så er du sjømann da, eller jobber for sjømannskirken eller bare kjenner noen som har noen gode oppskrifter derfra? Uansett. Hva er forskjellen på dine og mine vafler? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 33 minutes ago, keizersoze said: Hehe thanx. Så er du sjømann da, eller jobber for sjømannskirken eller bare kjenner noen som har noen gode oppskrifter derfra? Uansett. Hva er forskjellen på dine og mine vafler? Verdens beste vafler: https://www.tine.no/oppskrifter/kaker/vafler-og-smakaker/verdens-beste-vafler Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Verdens beste vafler: https://www.tine.no/oppskrifter/kaker/vafler-og-smakaker/verdens-beste-vafler Huff. kan ikke bytte vekk musikk for å se på hvordan jeg skal lage vafler. Sorry SirOwen. Får ta ditt ord på det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Vafler, vegetarmat og damer. Prøver å henge med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg