keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Deila skrev (9 minutter siden): 50-ÅRING URINERTE PÅ MATVARER I BUTIKK "Politiet i Innlandet melder at en mann i 50-årene anmeldes for å ha urinert på diverse matvarer inne i en matbutikk i Løten. Politiet melder videre at mannen ble gjenkjent på videoovervåking." Gir vel bare maten litt ekstra spice? Kan det være Svein Bjarmann som er på tur? Hehe. Minner meg om den det reklameskiltet..VI HAR PISSA I FRYSERN. Hey. Leger pleide jo å drikke urin for å sjekke om folk var frisk.. Så burde jo fortsatt være salgbart? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 7 minutes ago, keizersoze said: Leger pleide jo å drikke urin for å sjekke om folk var frisk.. Tror ikke legene du så i disse filmene var ekte leger ? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Tror ikke legene du så i disse filmene var ekte leger ? Hehe. Vet ikke hvilke filmer du sikter til, men det var faktisk en ting. Tror det var sukkersyke eller noe slikt de smakte etter. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Tror ikke legene du så i disse fil+mene var ekte leger ? Hehe. Hva filmer tror du jeg ser på Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2020 20 minutes ago, keizersoze said: Hehe. Hva filmer tror du jeg ser på Hint: golden shower. Nå blir det vanlig shower på meg, og deretter my xtremely comfortable bed. God Natt, alle skjørtejegere!! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Vurderer å legge meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) dengelgen skrev (3 timer siden): I think we're alone now med Tiffany Lu https://m.youtube.com/watch?v=p1WVWXbAAkM Vel , sist traff jeg henne på boksignering , knegg knegg Endret 9. juli 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Granca skrev (3 timer siden): Tre fra Hordaland i thread samtidig. Utroligt! Hordak-land ligger ved Snake Mountain har jeg hørt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) Granca skrev (4 timer siden): The Riddle eller Would't it be good? https://m.youtube.com/watch?v=dpl7Gny7bbw Gorshin ruler https://m.youtube.com/watch?v=-kXBowUtnjg Ny mod på vgd , LOL Endret 9. juli 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (38 minutter siden): Bagera Lite å snakke om. Nettopp våknet. Skal se mest mulig på golftv i dag på nettet. Det er gratis, hvis noen skulle ha interesse av det. Hovland skal jo i aksjon. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Granca skrev (4 timer siden): Lite å snakke om. Nettopp våknet. Skal se mest mulig på golftv i dag på nettet. Det er gratis, hvis noen skulle ha interesse av det. Hovland skal jo i aksjon. Det blei tennis med godeste Caspersen i dag. Spurs på skjermen sooooon. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 time siden): Det blei tennis med godeste Caspersen i dag. Spurs på skjermen sooooon. Så herlig frekt! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Denner Thread ligger nuh kun 4700 innlegg bak tv-serie-tråden. Den er 13 aar gml, denne er 5 mndr. Tar den igjen om en mnd? Tror det. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Denner tråd kommer nok til at passere den tv-serietråd innen den høst med denne fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg