keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Gjorde det da videoen dukket opp, er nok andre filmer med "brat pack" som er bedre Er vel noen videoer som holder vann enda. Gudene må være gale filmene eller porkys filmene. Har lastet de ned, men ikke sett de enda. Redd jeg blir skuffet. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Natten med rare navn mr? Aldri hørt om vedkommende. Fra LA Confidential. Kongefilm! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Mjau Minner om denne: Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fra LA Confidential. Kongefilm! Den kan jeg faktisk ikke huske, annet enn navnet.. Vel nå har jeg en oppgave 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (38 minutter siden): Er veldig glad i daier men damestumper er best. Når enden er SÅ god, er allting godt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Når enden er SÅ god, er allting godt. Nå har jeg lyst å høre Slade sin Far far away fra vh1 classic, sånn for å få litt perspektiv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 I think we're alone now med Tiffany Lurer på hva Tiffany gjør i dag Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Lurer på hva Du gir LA Confidential? Har en mistanke om at krim ikke er din cup of tea? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Du gir LA Confidential? Har en mistanke om at krim ikke er din cup of tea? Måtte sjekke men har gitt den 8/10 -kanskje mest pga Kim Basinger 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Du gir LA Confidential? Har en mistanke om at krim ikke er din cup of tea? Hehe. Beklager om jeg har misledet deg. Men det er hva Kayzer_Soze gjør 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Måtte sjekke men har gitt den 8/10 -kanskje mest pga Kim Basinger Ok. Men O'Brother er 10/10? For me, anyways. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ok. Men O'Brother er 10/10? For me, anyways. Den Clooney-filmen? 5/10 - sorry! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Hehe. Beklager om jeg har misledet deg. Men det er hva Kayzer_Soze gjør Det var meg han spurte, litt forvirrende dette for deg? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Må jo si at Abba holder seg godt. Og L.A er på vei. Blir et fint gjensyn med Kim. 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Den Clooney-filmen? 5/10 - sorry! Synes filmen er harry. Men man of constant sorrow trekker veldig opp. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Det var meg han spurte, litt forvirrende dette for deg? Hehe. Eller ligger det i min natur å forvirre? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Forsvinner svar her like lett som på vgd? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) 50-ÅRING URINERTE PÅ MATVARER I BUTIKK "Politiet i Innlandet melder at en mann i 50-årene anmeldes for å ha urinert på diverse matvarer inne i en matbutikk i Løten. Politiet melder videre at mannen ble gjenkjent på videoovervåking." Gir vel bare maten litt ekstra spice? Kan det være Svein Bjarmann som er på tur? Endret 9. juli 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 keizersoze skrev (6 minutter siden): Forsvinner svar her like lett som på vgd? Nei -savner du noen innlegg eller? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Nei -savner du noen innlegg eller? Sikkert jeg som har gjort noe feil da. Skrev bare gode ting om ABBA som var på VH1 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg