Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hvis ikke det er negativt er det noe så vanvittig dumt at man får utslett! Fra Vi Menns vitsebok, eller noe som er sagt 38585738339 ganger før? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fra Vi Menns vitsebok, eller noe som er sagt 38585738339 ganger før? Det stemmer bra Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (17 minutter siden): Er veldig glad i daier men damestumper er best. Ja takk begge deler. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Hvem sin skyld er det? Dette er en britisk korthår. Min er ganske lik med samme farge. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2020 Just now, HYYYL said: Min er ganske lik med samme farge. Fin den, da. Liker den å få kos/oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Dette er en britisk korthår. Min er ganske lik med samme farge. Fin sort! Stjel litt hår fra ham og strikk en genser, så kan dere matche. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Tømt meg for vannmelon tre ganger siste timen. Huff. Håper det går rette veien. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 John Parr nå VH1 Classic Theme fra St.Elmos Fire -tror ikke jeg har sett den filmen (i såfall glemt den) Er den verdt å se? 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 HYYYL skrev (8 minutter siden): Max men kaller han for flesken. Han er diger. Sikkert i slekt langt ute med min tidligere. Den het Guffen. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2020 1 minute ago, keizersoze said: Huff. Håper det går rette veien. Ja, regner med at "krana" er tom til jeg skal legge meg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): John Parr nå VH1 Classic Theme fra St.Elmos Fire -tror ikke jeg har sett den filmen (i såfall glemt den) Er den verdt å se? Sett for lenge siden. Grei film. 6-7/10. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Fin den, da. Liker den å få kos/oppmerksomhet? Ja han er veldig brelete, og klomsete og lat. Min er ennå større/feitere enn den på bilde. Hankattene skal være litt runde men min er litt for rund. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): John Parr nå VH1 Classic Theme fra St.Elmos Fire -tror ikke jeg har sett den filmen (i såfall glemt den) Er den verdt å se? 80talls wannabe ungdomsdrama. Du får lese litt om den på IMDB. Personlig syns jeg det er bortkastet tid. Men each his own Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Ja han er veldig brelete Er det matmor som har skyld her mon tro? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): 80talls wannabe ungdomsdrama. Du får lese litt om den på IMDB. Personlig syns jeg det er bortkastet tid. Men each his own Gjorde det da videoen dukket opp, er nok andre filmer med "brat pack" som er bedre Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er det matmor som har skyld her mon tro? Hehe. For vekten eller brelingen? Kan jo være en veldig lat katt da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): 80talls wannabe ungdomsdrama. Du får lese litt om den på IMDB. Personlig syns jeg det er bortkastet tid. Men each his own Og hva med Rollo Tomasi? 9.7/10. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Og hva med Rollo Tomasi? 9.7/10. Natten med rare navn mr? Aldri hørt om vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg