SirJames™ Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: du glemmer hvem som begynte. Og det var ikke jeg som tok det opp først heller. Nå aner jeg seriøst ikke hva du sikter til. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) SirOwen skrev (3 minutter siden): Nå aner jeg seriøst ikke hva du sikter til. Morten ble utlevert til Russ land i bytte mot Frode Berg og en dunk med vodka....Ale gutt var med ved over levering en. Endret 18. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Da bør vi la det ligge der. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Just now, Fjøs tran sen said: Russ land Sov jet var et ku lere navn. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Da bør vi la det ligge der. Utdyp gjerne, slik at jeg får litt mer kjøtt på benet, var ikke så aktiv på Off-topic på den tiden. Ta det på PM hvis det er bedre. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Utdyp gjerne, slik at jeg får litt mer kjøtt på benet, var ikke så aktiv på Off-topic på den tiden. Ta det på PM hvis det er bedre. Skal ha det i bakhodet, det blir ikke i natt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Skal ha det i bakhodet, det blir ikke i natt. Copy that. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Sov jet Ale jet sin rake mot setning ! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Er såpass mange her. Da tar vi en til. Så mange legendariske sitater! ''Sitter dem i styre og stell og doper seg på konfekt og vafler!'' ''Spekt forelder? Ja, min mur ær litt spekt, min far er ganske tynn.'' Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 God natt! Ta vare på hverandre, for å sitere transa i Åsted Norge. 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 dengelgen skrev (22 minutter siden): tar kvelden Fred være med Demses minne pinne ! Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): for å sitere transa i Åsted Norge Håper han en dag stiller med skjørt i studio…..ville vært helt fantastisk, Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 G skrev (På 14.2.2020 den 14.06): Kan hende google er din venn? Sjekk: ps3 stopped reading discs Prøvd mye som har stått på mister Google uten resultat. Får prøve å feilsøke videre. Veldig synd, hadde gledet meg til å spille old-school Call of Duty igjen... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) Nettels skrev (4 minutter siden): Prøvd mye som har stått på mister Google uten resultat. Får prøve å feilsøke videre. Veldig synd, hadde gledet meg til å spille old-school Call of Duty igjen... Har en PS3 der vifta ikke ville starte lenger, da vil jo ikke CPU heller. Var en liten gutt som syns det var veldig morsomt og slå den på og av, på og av, tror vifta fikk nok. Sikkert bare å skifte vifte i mitt tilfelle da. Endret 18. februar 2020 av Stormoen33 skrivefeil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Nettels skrev (6 minutter siden): Prøvd mye som har stått på mister Google uten resultat. Får prøve å feilsøke videre. Veldig synd, hadde gledet meg til å spille old-school Call of Duty igjen... Virker som det er en vanlig Blu-ray leser. Det kan du sikkert skaffe en plass å ersatte det selv? Må være riktige dimensjoner dog: https://www.ifixit.com/Guide/PlayStation+3+Blu-ray+Disc+Drive+Replacement/3484 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Stormoen33 skrev (25 minutter siden): Da bør vi la det ligge der. Ja,....jeg er helt enig...det er jo ingen grunn til at alle skal få vite at Morten ned stammet fra tsar familien. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (4 minutter siden): riktige dimensjoner Der sliter bonden ! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Det kommer en diskusjon her om filmen ''High Fidelity'' om ikke lenge, i anledning av at det er blitt tvserie. Gir panelet sjansen til å se den først, om dere ikke allerede har sett denne perlen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Mæhmed pakka baggen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Det kommer en diskusjon her om filmen ''High Fidelity'' om ikke lenge, i anledning av at det er blitt tvserie. Gir panelet sjansen til å se den først, om dere ikke allerede har sett denne perlen. Har sett den, men dessverre ikke min type film, husker ikke så mye av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg