Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Ikke minst så er det vel en tvkanal som sender faktisk mye god musikk. For lite black metal i min smak, men grei bakgrunnsmusikk når jeg er her eller på VGD Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Nei kronglete, utilgjengelig kanskje. "Det var da søren så utilgjengelig den skrua skulle ligge da" som de hadde sagt på på østlandet Hehe ok.. Søren. Er ikke det bare et snilt ord som du bruker når det er unger i nærheten? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): gjerne Gjedna Daiedans høres meget bra ut. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): hyggelige priser. Vil si det er ca 40% av i Norge. På butikken. På restaurant er forskjellene MYE større. Alko er ca 12-15% av norske priser. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): وأنا كذلك Ojj. 1-0 til deg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Hehe ok.. Søren. Er ikke det bare et snilt ord som du bruker når det er unger i nærheten? Jeg bruker aldri søren men forbinder det med østlendinger 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): For lite black metal i min smak, men grei bakgrunnsmusikk når jeg er her eller på VGD Ja det er jo mainstream. Men hey.. Synes det er mye fin musikk. Så får det våge seg at ikke alle favorittene kommer. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Daiedans høres meget bra ut. Daier som svaier(Daia so svaia). Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Vil si det er ca 40% av i Norge. På butikken. På restaurant er forskjellene MYE større. Alko er ca 12-15% av norske priser. Vi burde åpne en spansk restaurant her. Tror vi hadde blitt en suksess med de prisene. Ang. hvordan holde prisene nede, så er det jo mange kreative løsninger 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Daier som svaier(Daia so svaia). Hehe. Er dette et hint om at det er endel daier som svaier litt mye på granca? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Vi burde åpne en spansk restaurant her. Tror vi hadde blitt en suksess med de prisene. Ang. hvordan holde prisene nede, så er det jo mange kreative løsninger Mye lavere omkostninger og avgifter i alle/adle ledd. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Nik Kershaw nå på VH1 Classic 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hehe. Er dette et hint om at det er endel daier som svaier litt mye på granca? Elgen er nok daieeksperten her, så De får spørre ham. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nik Kershaw nå på VH1 Classic Før jeg slår over. Går den noe slik.. Near a tree by a river theres a hole in the ground... ? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nik Kershaw nå på VH1 Classic The Riddle eller Would't it be good? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Elgen er nok daieeksperten her, så De får spørre ham. Daier so svaia Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Elgen er nok daieeksperten her, så De får spørre ham. Nja. Det er da du som bor der ofte da ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Før jeg slår over. Går den noe slik.. Near a tree by a river theres a hole in the ground... ? Korrekt! The Riddle Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): The Riddle eller Would't it be good? The var the riddle jeg tenkte på... Faktisk en kassett jeg fikk fra Tenerife. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 New Kids on the Block Nå begynner det å slite på nervene her..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg