Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Hehe. Høres lettere ut å lære uno zervesa enn sogndølsk ihvertfall. Står til? Bra. Bader. Leste du ikke det jeg skrev om Granca i går etter at du stemplet ut? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): I totally agree! Naturlich. Was ist los? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Brann e best... norsk nok? ? Den er fin ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hallo i luken!!! Da høyner jeg med denne: Er hun også fra Oppsal? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Bra. Bader. Leste du ikke det jeg skrev om Granca i går etter at du stemplet ut? Nei..Sier du at jeg lukter siden du hinter til bad? Neida. Kjekt at du koser deg Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Høres ut som gode greier..Isåfall vil jeg anta det er et positivt ord Ubjaodle kan benyttes i mange sammenhenger men jeg hørte det først av en mekaniker som sa: "Da va no so inni helvete so ubjaodle dan forbanna skruo sko ligga då!!" Og nei er ikke sogndølsk men hardinga-dialekt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2020 Just now, keizersoze said: Naturlich. Was ist los? Haben Sie keine Angst für meine Mutti in der Luftwaffe? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Ja. Hadde den bare vært sann i tillegg.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Nei.. Du får lese da. Var jo du som ba om reklame. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ubjaodle kan benyttes i mange sammenhenger men jeg hørte det først av en mekaniker som sa: "Da va no so inni helvete so ubjaodle dan forbanna skruo sko ligga då!!" Og nei er ikke sogndølsk men hardinga-dialekt. Hehe.. så et annet ord for diverse banneuttrykk da? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Ser på VH1 Classic, mye musikk for Granca der Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (20 timer siden): Alt annet enn golf er billig. Kanariøyene er tollfritt område. 200 kr for en fantastisk chateaubriand på restaurant. 1 helflaske vin på restaurant er ca 150 kr, i butikk helt nede i 25 kroner. 1 liter vodka for 50-lapp. Det er nærmest alltid godvær. Regner nesten aldri. Og normalt 22-26 grader om vinteren. En Monster i butikk ca 10 kr, 1,5 l cola 12 kr.osv. Svært billig å leie bil. Taxi nesten gratis. Flott å gå tur. Masse barer og uteliv. Passer meg finfint i hvert fall. Og så er det nærmest insektsfritt. Det er det ikke alltid i syden. Et STORT pluss. Sånn var det, Soze. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Haben Sie keine Angst für meine Mutti in der Luftwaffe? Ye no quiero morir. No luftwaffe por favor Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ser på VH1 Classic, mye musikk for Granca der Det er korrekt. Greier du noe av dette på vors? Evt med litt hurrabrus innabords? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hehe.. så et annet ord for diverse banneuttrykk da? Nei kronglete, utilgjengelig kanskje. "Det var da søren så utilgjengelig den skrua skulle ligge da" som de hadde sagt på på østlandet Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Sånn var det, Soze. Ja den fikk jeg jo med meg...Svarte vel deg på den også.. Var du eller jeg brisen, eller begge? Prisene er jo ikke noe å si på. Trodde det hadde jevnet seg litt ut med høyere priser fra tidligere, og en dårlig krone.. Men det der var jo hyggelige priser. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Det er korrekt. Greier du noe av dette på vors? Evt med litt hurrabrus innabords? Jada det går greit, jeg har sosiale antenner. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Ser på VH1 Classic, mye musikk for Granca der Ikke minst så er det vel en tvkanal som sender faktisk mye god musikk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jada det går greit, jeg har sosiale antenner. Jo mer daier på vors, desto mer sånt tåler De? Da blir det jo gjerne/jydna daiedans i tillegg... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2020 5 minutes ago, keizersoze said: Ye no quiero morir. وأنا كذلك 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg