Elgen. Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt folkens. Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 Fant endelig profilen din, Ale ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 keizersoze skrev (9 minutter siden): Ja si det...Blir vel Haraldsplass. Åsane. Sotra.Landås.Sandviken. og nå Sotra igjen. Må nesten være derfra for å skrive ''matten'' og ''gøyt''... Grisevær der også, sier min søster. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Må nesten være derfra for å skrive ''matten'' og ''gøyt''... Grisevær der også, sier min søster. Hehe. Er det ikke vanlig å si matten eller gøyt der du er fra? Er du fra et ugøy sted? Sov godt Stormo. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Fant endelig profilen din, Ale ❤️❤️ Da forventer vi oss snart gitarspill og kattejammer Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hehe. Er det ikke vanlig å si matten eller gøyt der du er fra? Er du fra et ugøy sted? Sov godt Stormo. Nei. Resten av Norge sier ''matta'' og ''gøy''. Men sånn er det i Bergen og omegn, så da så... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 1 minute ago, keizersoze said: Da forventer vi oss snart gitarspill og kattejammer Gitarspill ER kattejammer ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Resten av Norge sier ''matta'' og ''gøy'' Jeg sier "matto" og "kjekt" For å være litt pirkete Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg sier "matto" og "kjekt" For å være litt pirkete Flott! Jeg er jo et petimeter. Skulle sagt ''skriver'' i stedet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Ser Milan-Juve i opptak, uvirkelige scener!!!!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): uvirkelig At jeg skal snakke flytende harding etter tre - 3 - dager på Grrrancæn. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Granca skrev (9 minutter siden): Nei. Resten av Norge sier ''matta'' og ''gøy''. Men sånn er det i Bergen og omegn, så da så... Hehe.. Så hvor er resten av Norge da? Sånn de snakker der du bor. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): At jeg skal snakke flytende harding etter tre - 3 - dager på Grrrancæn. Den er god! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 Mhmmm...Olaug Lukkøye står klar med tannbørsten. God natt, alle galninger!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 keizersoze skrev (11 minutter siden): Hehe.. Så hvor er resten av Norge da? Sånn de snakker der du bor. Mente ''skriver''. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): Gitarspill ER kattejammer ? Helligbrøde... The Deer Hunter Soundtrack.mp3 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Granca skrev (8 minutter siden): Mente ''skriver''. Hehe. ok...Vel så du er derfra de sier etterpå hva de egentlig mente? Sorry, skriver... Natta mr Owen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 7 minutes ago, keizersoze said: Helligbrøde... The Deer Hunter Soundtrack.mp3 5.98 MB · 0 downloads Første jeg skal høre på etter ørelegebesøket i morgen er denne: Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 keizersoze skrev (7 minutter siden): Hehe. ok...Vel så du er derfra de sier etterpå hva de egentlig mente? Sorry, skriver... Natta mr Owen. Er fra Trondheim. Vi bruker ikke ordet' 'gøy'' i muntlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg