Sir Ale Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Hva jobber dere som? Jeg skal jobbe på en gård med dyr fra og med august. Arbeidstrening. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 2 minutes ago, keizersoze said: Hehe. premier league forum også dette? Bare liker å se Ty og DT klikke litt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Bare liker å se Ty og DT klikke litt. Kjekt å være allsidig. Godt det ikke er du som klikker iallfall. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): For meg ja, men de andre skal nok ha noen uker her og der. Får ta det igjen senere. Jordbær kjøpes i butikken. Kjekt det. Du gjør både familien og bøndene glad. En blir jo selv glad av sånt. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Ale-Fawk skrev (10 minutter siden): Hva jobber dere som? Jeg skal jobbe på en gård med dyr fra og med august. Arbeidstrening. Ahh stilig. Du får kanskje verktøy reparert fr Stormoen på gården da. Jeg er på ehh. langtidsferie for tiden. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Ale-Fawk skrev (14 minutter siden): Jeg skal jobbe på en gård med dyr fra og med august. Arbeidstrening. Er dette noe du er motivert for? Hvilke dyr snakker vi om? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Er dette noe du er motivert for? Hvilke dyr snakker vi om? Praktisk jobb med gårdsarbeid, stell av hester, kaniner, høner og generelt vedlikeholdsarbeid. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Motivert får jeg bli på veien. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 keizersoze skrev (23 minutter siden): forum Halloen. Hvor i Bergen kommer du fra? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Ale pryyymp Ale-Fawk skrev (22 minutter siden): Hva jobber dere som? Jeg skal jobbe på en gård med dyr fra og med august. Arbeidstrening. Jobber som hverdagsforenkler i tillegg til at jeg jobber med å pryyyyyympe masse. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Men det er ikke før om halvannen måned. Mye viktig jobb foran meg før det. Forrige uke fikk jeg tenna til å bli 100%. Denne uka er målet å få hørselen 100%. Neste uke kan jeg bruke på å få huden 100%. Bedre kosthold, kremer osv. kan sikkert gjøre den mer clean. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Men det er ikke før om halvannen måned. Mye viktig jobb foran meg før det. Forrige uke fikk jeg tenna til å bli 100%. Denne uka er målet å få hørselen 100%. Neste uke kan jeg bruke på å få huden 100%. Bedre kosthold, kremer osv. kan sikkert gjøre den mer clean. Er det en ny summer of hell jeg hører her. Endret 7. juli 2020 av Deila Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Tenker primært på huden i trynet. Kan forbedres. Å gå fra 90 til 80 kg har jeg lagt på is. For vanskelig om sommeren. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Granca skrev (12 minutter siden): Halloen. Hvor i Bergen kommer du fra? Ja si det...Blir vel Haraldsplass. Åsane. Sotra.Landås.Sandviken. og nå Sotra igjen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 36 minutes ago, Deila said: Finnes det i hele tatt utrykk igjen til oss andre? YOLO Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 45 minutes ago, Ale-Fawk said: Jeezes....never go full retard burde være beskjeden til den raringen. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): YOLO Du mener vel YNWA? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 Just now, keizersoze said: Du mener vel YNWA? Det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg