SirJames™ Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Nå, derimot, er det smult farvann og ingen isfjell i sikte. Derfor smurfer kapteinen til sengs etter en rask dusj. God Natt, alle mørkeredde!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 SirOwen skrev (31 minutter siden): Forhåpentligvis ikke, med mindre jeg styrter tre brett med øl daglig de neste 10 årene. Du går klar. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): til sengs etter en rask dusj Å måtte dusje før man legger seg må være i nærheten av OCD!!!! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Å måtte dusje før man legger seg må være i nærheten av OCD!!!! Skiftet til rent sengetøy i går. Hvilket vil si at det fortsatt er rent og dufter godt. Da er det ekstra godt å legge seg når man er nydusjet og ren, det øker komforten. Så OCD kommer langt bak i køen av forklaringer.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Skiftet til rent sengetøy i går. Hvilket vil si at det fortsatt er rent og dufter godt. Da er det ekstra godt å legge seg når man er nydusjet og ren, det øker komforten. Så OCD kommer langt bak i køen av forklaringer.. Ok. Så OCD`n er knyttet til vask av sengeklær, skjønner jeg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Så OCD`n er knyttet til vask av sengeklær, skjønner jeg. Nå er du bare vanskelig. Selvsagt vasker man sengetøy, man er da ikke helt gris.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): gris Du dusjer, før du legger deg, og du vasker sengetøy ............. ofte. Ren og pen (?) kar. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 Alternativt noterer jeg meg at det Just now, Tyttebærtryne said: Du dusjer, før du legger deg, og du vasker sengetøy ............. ofte. Ren og pen (?) kar. Nja, bytter sengetøy 1 gang i uken. Begynte med det for noen mnd siden, for det er så mye bedre å sove i rent sengetøy. Før det byttet jeg 2. hver uke. Hva med Demses, De vasker sengetøy kun på lille julaften, kanskje? Er temmelig ren, ja. Som oftest dusjer jeg morgen og kveld. Om morgenen for å våkne skikkelig, og om kvelden fordi man ikke er gris, dvs man legger seg jo ikke møkkete, svett og jævlig etter en lang arbeidsdag. Hold fortet her nå, De, og styr unna (tyttebær)vinen... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Nå er du bare snurt. PS: tyttebærvin har jeg aldri vært i nærheten av, ei heller tyttebærnubbe. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2020 12 minutes ago, Tyttebærtryne said: snurt Er Demses 120 år? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Unnskyld meg!!!!!!!! Dere går og legger dere??????? Frekke djevel! Selvsagt ikke. Det ville vært uhørt. Ser Le Bureau på NRK og storkoser meg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (47 minutter siden): Å måtte dusje før man legger seg må være i nærheten av OCD!!!! Korrekt observert. Selv bader jeg i karet. Med eller uten hu her. I natt var det uten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 https://www.graceland.com/graceland-cam 0330 norsk tid gikk han på scenen , samme tid som nå Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 God kveld ja. Skal si folk legger seg tidlig midt i sommerferien. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 God natt trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 'Dagen folks. Plenklipp i går og mer i dag før regnet kommer. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 N-4K0 skrev (14 timer siden): Janne Blund og Olaug Lukkøye? Beklager. Min primitive hjerne får meg til å tenke på Janne Ahonen og Olaug Bollestad. Du skal ha for forslaget, selvsagt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Haha, det var det første jeg kom på som kvinnelige versjoner av Jon og Ole. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 SirOwen skrev (13 timer siden): Nå er du bare vanskelig. Selvsagt vasker man sengetøy, man er da ikke helt gris.. "Now you forgot.......wash your hands !" (Walken , Nick of Time) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg