Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Nattmat er den beste maten! Ugh. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (14 minutter siden): Var det godkjent med laks og agurksalat til middag? Jepp. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jepp. Kan jeg regne med tyttebærsesong i starten av september? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Kan jeg regne med tyttebærsesong i starten av september? Det vil jeg tro. Ukjent innhold:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (20 minutter siden): Var det godkjent med laks og agurksalat til middag? Why not.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Det vil jeg tro Da blir det plukking! Ønsker at knott og mygg er borte til den tid. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Why not. Denne Tyttebær er en svoren tilhenger av alt som kommer fra hav og sjø, serru. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Granca skrev (4 minutter siden): Ønsker at knott og mygg er borte til den tid. Bedre sjanser da ja. Klipte plena på hytta for to dager siden. Hadde regnet kvelden før, langt gress, og det virket som jeg frigjorde en massiv hær av knott da jeg slo plena. Holdt seriøs på å klikke. Kunne drept noen i et gitt øyeblikk. Endret 4. juli 2020 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): ? Spiste reker i kveld. Krabbeteiner og fiske i morgen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): hær av knott Utvilsomt djevelens verk!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Spiste reker i kveld. Krabbeteiner og fiske i morgen. Sunt. Tenker det kanskje blir laks imorgen her.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Utvilsomt djevelens verk!! Prøvde å slå meg til ro med at det er bra for miljøet, men likefullt ender det opp i alvorlig bannskap. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Men da er det istid. Royal trippel skal fortæres. So long! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Sunt. Tenker det kanskje blir laks imorgen her.. PS: jeg sjekker ikke krabben for evt. miljøgifter, men har trua. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Royal trippel Både døgnrytme og kosthold ute av kurs der altså. Snakkes. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (2 timer siden): Både døgnrytme og kosthold ute av kurs der altså. Snakkes. De er sylfrekk! Døgnrytme OG kosthold er helt fine. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 TheIceman10 skrev (49 minutter siden): Har alle lagt seg!? Så langt der i fra. Men De møtte sent opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg