Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden): Dette kan vi ikke ha noe av!! Enig. Flere av de andre er jo selverklærte natteranglere, og her kommer en stakkar for en gangs skyld inne litt utpå, så har de lagt seg? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tenkte å ta meg en Royal Trippel i 04-tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Står til med deg Granca? Her går det strålende men delvis kjølig.. Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Enig. Flere av de andre er jo selverklærte natteranglere, og her kommer en stakkar for en gangs skyld inne litt utpå, så har de lagt seg? Skandale! Endret 4. juli 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Bygger terrasse, til info. Har egentlig ferie. Pokker til opplegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Nja, jo, jeg gjør jo det? Men jeg er en "natravn" kan vi si det slik? Jeg har en fucked døgnrytme som resten av gjengen. Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bygger terrasse, til info. Har egentlig ferie. Pokker til opplegg. Høres ut som mye arbeid. Får håpe det blir bra da! Endret 4. juli 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Legger meg svært sjelden før 04. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Nja, jo, jeg gjør jo det? Men jeg er en "natravn" kan vi si det slik? Jeg har en fucked døgnrytme som resten av gjengen. Min døgnrytme er ikke like fucked, men dronninga har gitt meg lov til å være opp litt lengre. Heldig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Får håpe det blir bra da! Jeg håper den blir mygg- og knottfri. Eneste som duger. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg håper den blir mygg- og knottfri. Eneste som duger. Alt for mye knott her ute, men det er bra for miljøet da. Jeg gir pollinering tommelen opp. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): mye knott her ute, men det er bra for miljøet da Skal spise mer av det fremover. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Skal spise mer av det fremover. Faktisk ikke ueffent med majones. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Faktisk ikke ueffent med majones. Tenkte mer på dropsene. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Tenkte mer på dropsene. Burde jo skjønt det. You naughty boy. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Burde jo skjønt det. You naughty boy. Kan avsløre såpass at dette ikke er det frekkeste jeg har gjort! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Granca skrev (8 minutter siden): Kan avsløre såpass at dette ikke er det frekkeste jeg har gjort! Ikke at jeg har tenkt spesielt over det, men ganske lite vil overraske meg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Ble toast med italiensk salat og egg. Salt og pepper til. Hadde kun ett egg.. Endret 4. juli 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): overraske Var det godkjent med laks og agurksalat til middag? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Ble toast med italiensk salat og egg. Salt og pepper til. Hadde kun ett egg.. Da er det godkjent. Men hørtes litt lite ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Granca skrev (3 minutter siden): Da er det godkjent. Men hørtes litt lite ut. Ja, det var litt lite, blir nok italiensk salat med kalkunskinke og.. Endret 4. juli 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg