Stormoen33 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, hva synes dere om min nye sykkel? Jau, men sjølsakt, den var fin og blau. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Nei, min bil er ikke nødt til å være rød Ahaha, touché. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Har ingen venner heller, egentlig. Møtte på den tidligere bestekompisen min på Kiwi Lisleby 22:45. Han er fortsatt sur for at jeg ditchet han og droppa å bli med på Dave Chappelle standup i Oslo i februar. Tulla og prata litt i vanlig vigør idet vi var inni butikken. Men jeg dro til brusavdelingen og han forsvant så han slapp å kjøre meg hjem. Ny venn mistet fordi jeg ikke har empati for andre ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Hjelpes. Må du virkelig ha støttehjul? Du har klipt deg ser jeg. Støttehjul blant voksne er sommermoten her i år. Frisøren var innom i går. Den alltid så hyggelige nabokona byttet en middag fra Fjordland mot en hårklipp. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Støttehjul blant voksne er sommermoten her i år. Frisøren var innom i går. Den alltid så hyggelige nabokona byttet en middag fra Fjordland mot en hårklipp. Du vet å ordne deg, det skal du ha. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Ale-Fawk skrev (6 minutter siden): Ny venn mistet fordi jeg ikke har empati for andre ? Hva tenker psykologen din om dette? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Just now, Stormoen33 said: Hva tenker psykologen din om dette? Vet ikke. Har ikke snakket med henne siden 9. juni. Gir meg ikke så mye de timene der, ett steg fram og to tilbake. Er for selvopptatt av natur etter å ha blitt bortskjemt siden jeg var en liten pjokk. Er vel en boble som må sprekkes, og det er jeg selv som må gjøre det. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 time siden): Hvor bliver Deila, bør vel være mer en installert på hytta nå? Aften. Er installert på hytta ja. Det fyres i peisen. Mvh Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Da skriver jeg innlegg på VGD. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Det fyres i peisen. VÅKS! Blir det drikking og herjing? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Blir det drikking og herjing? Det har vært drikking og herjing i 3 uker i strekk nå etter eksamen var levert. Ser egentlig frem til noen rolige dager her nå uten herjing. Lade batteriene. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Da skriver jeg innlegg på VGD. Som sagt; du vet å ordne deg. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Åpner giflar og urge og glemmer alle problemer for en skakket stund. Into The Wild som nattfilm ? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Åpner giflar og urge Pryyyympi. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Deila skrev (5 minutter siden): Aften. Er installert på hytta ja. Det fyres i peisen. Blir vel nubbe nå? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Into The Wild som nattfilm Den er glatt 10/10!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Det har vært drikking og herjing i 3 uker i strekk nå etter eksamen var levert. Ser egentlig frem til noen rolige dager her nå uten herjing. Lade batteriene. Fått sensur sånn cirka rundt nå, dere? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Som sagt; du vet å ordne deg. Eg har magiske evner. Eg seie ikkje meir. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Skal sove minimum 10 timer i natt. Så får vi ta det litt som det kommer etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg