Tyttebærtryne Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Rart det der..... Egentlig ikke:) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Morgen God, alle cabrioletelskere!! Da står midtlivskrisa på gårdsplassen endelig!! Endret 2. juli 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hadde satt 1000 kroner på Ale som vinner av 23:59 i tippekonkurranse-tråden. Jaja, man får prøve igjen senere i dag. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Grattis. Selv er jeg tilnærmet uinteressert i bil. A til B, that`s it. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Morgen God, alle cabrioletelskere!! Da står midtlivskrisa på gården endelig!! Skulle ikke du holde deg til Mercedes? Imponerende er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg tror jeg må sette meg ned litt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Han jukser på en eller annen måte. Skal komme til bunns i det i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Da kan jeg melde om at på kanalen Norway Live var vi akkurat innom Sotra. Utrolige bilder. Nå er Steigen stoppestedet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Grattis. Selv er jeg tilnærmet uinteressert i bil. A til B, that`s it. Takk. Du har samme holdning som de fleste damer, med andre ord Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Skulle ikke du holde deg til Mercedes? Imponerende er det ihvertfall. Falt for denne, og ettersom jeg lenge har villet teste BMW og ikke minst cab, så var valget enkelt. VÅKS og YOLO Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Falt for denne, og ettersom jeg lenge har villet teste BMW og ikke minst cab, så var valget enkelt. VÅKS og YOLO Flott å ha deg med Owen! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Gleder meg til å høre den med venstre øret også i funksjon. Per nå føler jeg meg handicappa. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2020 Just now, Stormoen33 said: Flott å ha deg med Owen! Takk, takk, Moen. Blir vel snart BMW-treff her inne hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Nydelig sang: Har du lappen, Mr Fawk? Jeg har lappen men ikke bil (lite behov for det når man bor i sentrum) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Jau, hva synes dere om min nye sykkel? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Just now, dengelgen said: Har du lappen, Mr Fawk? Jeg har lappen men ikke bil (lite behov for det når man bor i sentrum) Nei, har ikke lappen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Takk. Du har samme holdning som de fleste damer, med andre ord Nei, min bil er ikke nødt til å være rød Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Blir vel snart BMW-treff her inne hvis dette fortsetter. Me får møtes i Bud, når GS har treffene sine. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, hva synes dere om min nye sykkel? Hjelpes. Må du virkelig ha støttehjul? Du har klipt deg ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg