Stormoen33 Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 I dag så jeg en bonde som hentet traktoren sin og røyket pipe, det var litt spesielt. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 9 minutes ago, dengelgen said: Ser på Pacific Blue på TV2 -for noe møl! 90 % av det som sendes på norske tv-kanaler er møl. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): røyket pipe, det var litt spesielt. Var han 120 år? Eller var han en hipster på rundt 20? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 En klassiker kan aldri gjentas for ofte: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Vil vel si han burde vært pensjonist, men noen driver med dette så lenge de kan. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): 90 % av det som sendes på norske tv-kanaler er møl. Ja -skjermen slo seg av selv -hadde vel fått nok for i dag. Sett noen kamper i dag men slo over på TV2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): At det var? Kanskje det bare er jeg og et par kompiser som sier det. Utbredelsen går tregt, men den er der! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): En klassiker kan aldri gjentas for ofte: Nå fikk jeg nesten sjokk, for jeg trodde først at jeg leste "Odd Børretzen". For øvrig en sang jeg har hørt før. Stolt. Endret 1. juli 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: En klassiker kan aldri gjentas for ofte: Noen kan åpenbart det...blir jo megastressa av å høre på den "sangen". Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Kanskje det bare er jeg og et par kompiser som sier det. Utbredelsen går tregt, men den er der! Ok. Havner nok på den andre siden av elva snart da. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 2 minutes ago, dengelgen said: skjermen slo seg av selv Sikkert noen fra MDG som sto med fjernkontroll utenfor vinduet ditt, proaktive miljøfantaster som de er. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): En klassiker kan aldri gjentas for ofte Du sier noe der: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Noen kan åpenbart det...blir jo megastressa av å høre på den "sangen". Må, må, må, må, må, må, skynde meg å nå, nå, nå, nå, nå, nå, nå, siste bussen hjem. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 Tok taxi til og fra jobben i dag, kostet 32 kr mer hjemover enn til jobben. Åpenbart fordi vi havna bak sinker på vei hjem. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du sier noe der: Er det venner av deg? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Må, må, må, må, må, må, skynde meg å nå, nå, nå, nå, nå, nå, nå, siste bussen hjem. Takk til deg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Tok taxi til og fra jobben i dag, kostet 32 kr mer hjemover enn til jobben. Åpenbart fordi vi havna bak sinker på vei hjem. Send regning. NÅ!!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Sikkert noen fra MDG som sto med fjernkontroll utenfor vinduet ditt, proaktive miljøfantaster som de er. Tror det er noe så enkelt at skjermen hadde stått på i 4 timer Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Er det venner av deg? Ja forsåvidt men det er noen språkproblemer i blant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Blir vel veg pizza i kveld og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg