Frank.N.Steen Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 dengelgen skrev (7 minutter siden): Ser på Bruce Lee-dok Glemte å tipse Radovan om denne, men han har sikkert sett den fra før. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (Akkurat nå): Glemte å tipse Radovan om denne, men han har sikkert sett den fra før. Radovan kommer til å bruke øksa på meg. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Har ikke vært hos tannlegen i år enda, men takk for påminnelsen. Tror muligens jeg sa at jeg skulle finne en ny sist. Har ikke fått noen innkalling som jeg pleier i hvert fall. Hmm. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Vet om et par tjejer jeg kunne tenkt meg å gjøre det der med. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Vet om et par tjejer jeg kunne tenkt meg å gjøre det der med. Tøysekoppen! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Ale-Fawk skrev (16 minutter siden): Husker jeg så en film en gang hvor tannlegen dro ut tenna til pasientene. Horror. Mulig den het The Dentist. Helt syk å se som liten kid hvertfall. Edit: The Dentist 2 ? Ble to stykk filmer med Corbin Bernsen som sinnsvak tannlege, der det klikker fullstendig for, og det går hardt utover hans stakkars pasienter, spesielt kona og elskeren hennes. Passet jo utmerket å se disse i hop med kompiser, da dagen derpå skulle man få satt inn tannregulering i kjeften, og kan ikke si jeg gledet meg til det, nei. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Nyter et stykke ostekake, VÅKS! 1 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) Var det forresten Bryan Cranston som spilte tannlege der holdt på med sin sexy assistent mens Jerry fikk ei større overdose med narkose, og våknet opp med buksesmekken åpen? Tror samme tannlegekarakter ble bragt inn som "ekspert", for å avdekke om bitemerkene i armen til Kramer stemte i hop med en blyant med bitemerker fra skuespilleren Jon Voights mulige bil, som George hadde kjøpt. Endret 29. juni 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): ostekake Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Tre uker med øl, nubbe fisk og krabbe. Må vel se å få gjort andre ting også. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): John Voight. Klassiker. Ja, stakkars George, så oppbragt og spent som han var, og så viste det seg at det var ikke skuespilleren Jon Voight, men tannlegen Jon Voights bil han var stolt eier av. Nei, slik skal ei gjesteopptreden med kjendiser i tv-serier gjøres. Kjapt, effektivt og hysterisk, og attpåtil en som satt godt igjen i ettertid, og Kramers arm er et greit bevis på det. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Tre uker med øl, nubbe fisk og krabbe. Må vel se å få gjort andre ting også. Er det ikke nok å gjøre på, gresset skal vel klippes også? Og så må du ta ned litt ved, det er kjekt å ha. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Er det ikke nok å gjøre på, gresset skal vel klippes også? Og så må du ta ned litt ved, det er kjekt å ha. Har 30 kvadrat som skal klippes ifm. hytta ja, og, helt riktig, en del vedarbeid blir det. Sistnevnte er den beste terapi. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (10 minutter siden): Tre uker med øl, nubbe fisk og krabbe. Må vel se å få gjort andre ting også. Hørtes ut som et hardt liv. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 (endret) Prøv plenklipping når man er allergisk mot gress, dere. Ikke å anbefale. Ble derfor fritatt fra dette, da det nesten tok livet av meg. Endret 29. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): da det nesten tok livet av meg. Utrolig!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Hørtes ut som et hardt liv. Hu her har sikkert noen gode forslag som vi (dvs. meg) bør få gjort på hytta. De kaller det ferie. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. juni 2020 Del Skrevet 29. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Prøv plenklipping når man er allergisk mot gress, dere. Ikke å anbefale. Ble derfor fritatt fra dette, da det nesten tok livet av meg. Sønnen min er allergisk, går på dobbel dose nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg