Elgen. Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg har skrevet ned alt sammen. Utrolig! Blir dette gitt ut i bokform? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): På vegne av meg selv vil jeg rette en uforbeholden unnskyldning til alle sammen her inne. Latt meg rive med i det siste, og spesielt i dag, men er dessverre for moro til tider til at man klarer å holde seg unna. Tar meg en lang joggetur i morgen og holder meg unna den nye tråden som vil bli opprettet. Husk sportsbh for å beskytte daiene. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Utrolig! Blir dette gitt ut i bokform? Ja, men det er klart. Det vil også bli plass til mimrehistoriene, som ble skrevet i tråden før den ble slettet. Altså alle "Nå må du komme inn" Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 3 minutes ago, Deila said: Synes du jeg har vært veldig aktiv der inne i det siste eller har gitt den fyren mye oppmerksomhet? Nope. Her siterer du feil person Jeg skrev "dere", siteringen var tilfeldig og basert på at du skrev om temaet ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 5 minutes ago, Tyttebærtryne said: Litt pirrende, faktisk. Jaså? Har Demses forsoeket att gjoere nettopp dette? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke at dere gidder å gi den fyren oppmerksomhet. Ja, det er jo lost case for å si det slik. Men synd at noen meget gode poeng blir borte i all "støyen" Et godt eksempel var Moen sitt spørsmål om "hvorfor bidrar du ikke med noe bedre enn dette?" eller noe slikt. Jeg kan godt tøyse og tulle og er stort sett blid som solen, men blir lettere frustrert av noldusinnlegg Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 3 minutes ago, Yiddo10 said: "Nå må du komme inn" Alle barna måtte komme inn unntatt B han måtte komme ut av skapet Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 Just now, dengelgen said: Ja, det er jo lost case for å si det slik. Men synd at noen meget gode poeng blir borte i all "støyen" Et godt eksempel var Moen sitt spørsmål om "hvorfor bidrar du ikke med noe bedre enn dette?" eller noe slikt. Jeg kan godt tøyse og tulle og er stort sett blid som solen, men blir lettere frustrert av noldusinnlegg For over en uke siden spurte jeg vedkommende hvorfor han vil at debattforum skal være stengt på natta. Er helt greit for meg at han selv ikke vil lese og debattere etter midnatt, men han skal f... ikke bry seg med at vi andre gjør det. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Ale-Fawk skrev (12 minutter siden): TRÅDEN SLETTET PÅ DEN ANDRE SIDEN Flott. Historien har en tendens til å gjenta seg. Så får jo se om det er tak i modsa som kommer der, for dette blir deres eksamen! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): "Nå må du komme inn" Nå må du komme inn Hvorfor det? Det er halvsju! (Løper inn for å se på Brødrene Dal) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Jaså? Har Demses forsoeket att gjoere nettopp dette? Kun en fantasi. Jeg er en forsiktig kar, men litt som Fantomet; hard mot de harde. PS: snill/god mot de snille/gode. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Løper inn for å se på Brødrene Dal Synes episodene var korte husker jeg. Spenningen var enorm! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 2 minutes ago, Justice 96 said: Flott. Historien har en tendens til å gjenta seg. Så får jo se om det er tak i modsa som kommer der, for dette blir deres eksamen! Spår stryk på eksamen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Kun en fantasi. Hver sin lyst Lurer på om nakenbading i brennesle har en klinisk betegnelse? Urticafil? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Spenningen var enorm! Fortelleren (Tom Mathisen) var jo legendarisk Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Ser på nonce catchers på youtube, der har du gjeng! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Lurer på om nakenbading i brennesle har en klinisk betegnelse? Urticafil? Samma faen. Vondt er det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 Just now, dengelgen said: Fortelleren (Tom Mathisen) var jo legendarisk Følg med i neste episode... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Følg med i neste episode... Som kom om en HEL uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg