Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (42 minutter siden):

Vel, ikke for å kritisere, men dere gjør akkurat det dere sa dere ikke skulle gjøre, nemlig henge i OT-tråd på vgd sammen med you know who.

Skjønner ikke helt poenget, det er jo helt bortkastet. Kommer ingen vei med you know who.

Lenke til kommentar
Justice 96 skrev (2 minutter siden):

Moderatorene bør starte knallhardt på VGD nå de ankommer. Bang, samme regelverk som her, luk bort ugresset raskt og nådeløst. 

Moderatorene vil få heltestatus i min bok om de får til dette! 

Lov å håpe.. Men det er vel lettere å lage ny bruker på VGD hvis man blir utestengt enn det er her. Så det vil kreve en del.. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (4 minutter siden):

Men det er vel lettere å lage ny bruker på VGD hvis man blir utestengt enn det er her. 

Får bare utestenge igjen. Troll som den unevnelige er ikke smart nok til å endre stil, og vil således bli avslørt ganske kjapt. Om moderatorene har baller og tar jobben seriøst, skal utestengte kastes rimelig kjapt, hver gang de dukker opp i ny forkledning. 

Endret av Justice 96
Lenke til kommentar
Deila skrev (4 minutter siden):

Lov å håpe.. Men det er vel lettere å lage ny bruker på VGD hvis man blir utestengt enn det er her. Så det vil kreve en del.. 

Det må jo nødvendigvis bli en oppdatering på det tekniske på VGD også -ikke kun moderering?

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Det må jo nødvendigvis bli en oppdatering på det tekniske på VGD også -ikke kun moderering?

Ja, det tar jeg som en selvfølge. Kan knapt vente på skikkelig moderering der inne. Håper bare ikke at de skuffer totalt. 

Har blitt holdt for narr av VG i 15 år, så jeg blir ikke sjokkert om de durer på i lignende stil, før vgd dør ut og erstattes av diskusjon. 

Endret av Justice 96
Lenke til kommentar
Justice 96 skrev (Akkurat nå):

Ja, det tar jeg som en selvfølge. Kan knapt vente på skikkelig moderering der inne. Håper bare ikke at de skuffer totalt. 

Var litt kaos her inne i starten, men tror det blir bra, med dialog og helt klare regler på "nye" VGD

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (12 minutter siden):

Vi får se. At alt bare ordner seg og vi blir kvitt problemet på dagen hvor endringene inntreffer tror jeg ikke før jeg får se. Men vi får håpe. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Vi får se. At alt bare ordner seg og vi blir kvitt problemet på dagen hvor endringene inntreffer tror jeg ikke før jeg får se. Men vi får håpe. 

Nei, det er lite sannsynlig men det blir ikke "ville vesten" lenger det er ganske sikkert.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (27 minutter siden):

Nei du kan så si SI, men prøver likevel

Tråden inne på VGD overlever ikke lenge i hvert fall, sånn stemningen er der inne nå. Med nye moderatorer altså. Fort flere som ryker. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Tråden inne på VGD overlever ikke lenge i hvert fall, sånn stemningen er der inne nå. Med nye moderatorer altså. Fort flere som ryker. 

Det kan godt være -jeg har nevnt det før at "vi" må roe litt ned 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Det kan godt være -jeg har nevnt det før at "vi" må roe litt ned 

Minner veldig om stemningen rett før en tråd blir slettet eller stengt sånn som det har vært de siste dagene og sikkert lenger. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...