Elgen. Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): så har vel dere også hatt en flørt? Det er korrekt! Marisa er en godjente! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 time siden): The Game er en undervurdert film. Fincher om jeg ikke tar feil. Den andre har jeg ikke sett. Ja, den ble vel kanskje litt "fanget" mellom to av hans mest kjente og bejublede filmer på 90-tallet, mens Black Rain var ei av de bedre øst møter vest type action-thrillerne fra 80 og tidlig 90-tallet. Huskes best for kjemien mellom hovedkarakterene, men også filmens skurk, der visstnok var døende under innspillingen, og gikk bort ikke lenge etterpå, men leverte jo ei meget intens og minneverdig bad guy rolle. Synd ikke Michael Douglas forsøkte seg mer på lignende action roller, men ble vel kanskje noe vel overbrukt eller "type casta" som typisk kåt og naiv jappe-business mann der stikker kjønnsorganet sitt borti feil type kvinner, men nei, Black Rain var tøffe saker. Ridley Scott viste her at det var ikke bare lillebror Tony som kunne gjør stilfull og hardtslående actionfilm. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Til de som evt. undrer. DNF er da; Diskusjons Nubbe Forening. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Som jeg mistenkte når fruen kler seg i kort shorts og singlet, ligger jeg tynt an. Da må jeg nok avslutte for i kveld. Eg beklagar. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Som jeg mistenkte når fruen kler seg i kort shorts og singlet, ligger jeg tynt an. Da må jeg nok avslutte for i kveld. Eg beklagar. Uvirkelig! Moen blir tvunget til kos! Men nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 God natt deng! Med varmen som er nå er det ikke det første jeg tenker på. Men man må vel stille opp .. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 dengelgen skrev (11 minutter siden): Marisa Tomei har en liten rolle i den Alltid likt frøken Tomei, kanskje ikke såpass at det har gått hardt utover sofaputene, men nok til at man har sett henne i utallige møkkafilmer, og likevel greid å finne noe positivt ved dem, mest grunnet da Marisas bidrag. Angående små roller, hun hadde visstnok ei av sine tidligste og meget korte roller i kult-splætteren The Toxic Avenger (1984), hvor hun er blitt kreditert under: "Woman coming out, hysterically screaming from the showers" eller noe slik. Men, ettersom jeg verken er liten, tettbygd eller skallet, så er nok mulighetene for noen suksess hos Marisa Tomei, heller små. Men får heller gjøre som George, sette på ei reprise av My Cousin Vinny og finne frem sofaputen og se om det skjer noe magi eller ei ut av det. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 19 minutes ago, Frank.N.Steen said: Ja, den ble vel kanskje litt "fanget" mellom to av hans mest kjente og bejublede filmer på 90-tallet, mens Black Rain var ei av de bedre øst møter vest type action-thrillerne fra 80 og tidlig 90-tallet. Huskes best for kjemien mellom hovedkarakterene, men også filmens skurk, der visstnok var døende under innspillingen, og gikk bort ikke lenge etterpå, men leverte jo ei meget intens og minneverdig bad guy rolle. Synd ikke Michael Douglas forsøkte seg mer på lignende action roller, men ble vel kanskje noe vel overbrukt eller "type casta" som typisk kåt og naiv jappe-business mann der stikker kjønnsorganet sitt borti feil type kvinner, men nei, Black Rain var tøffe saker. Ridley Scott viste her at det var ikke bare lillebror Tony som kunne gjør stilfull og hardtslående actionfilm. Okay, mister, skal sjekke ut Black Rain. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Ja, men da er det god natt folkens ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2020 Jepp, tror det blir en lang, kald dusj nå før man smyger seg ned i rent sengetøy. Good Night, alle kalddusjelskere!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Snart god natt nå. Man er da B-menneske! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 God natt trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): LEGG DERE! Aldri! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Koker i thread! Klokken er 06:23 søndag morgen -PSYKT! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Kan ikkje sove bort sumarnatta! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 Nærmer seg tid for menneskelig moderering på andre siden. I can't wait! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg