Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Sånn skal man intervjue folk , ikke som Larry King som bare avbryter i tide og utide.......Bruce Lee skulle på hans show i august '73 men døde

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (58 minutter siden):

Hva er lørdagsfilmen?

Vurderer å dra i gang et gjensyn med enten Black Rain (1989) eller The Game (1997), uansett to meget gode og underholdende Michael Douglas filmer, klart har jo sett dem et par tusen ganger tidligere, men enkelte er verdt et besøk eller ti mer, enn andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Frank.N.Steen said:

Vurderer å dra i gang et gjensyn med enten Black Rain (1989) eller The Game (1997), uansett to meget gode og underholdende Michael Douglas filmer, klart har jo sett dem et par tusen ganger tidligere, men enkelte er verdt et besøk eller ti mer, enn andre.

Planlegger også et gjensyn med begge disse. Er jo 150 år siden jeg så noen av dem.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Frank.N.Steen said:

The Game er en undervurdert film. Fincher om jeg ikke tar feil. Den andre har jeg ikke sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...