Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jens og Lars i villmarka kan ta seg en bolle. På de fire siste dagene har jeg gått 9 (!) turer på 40 min i fjella hvor vi bor. Mamma er bortreist og pappa bare drikker. 1 av de turene var til Meny Wildbergjordet for å kjøpe en 6-pack til pappa, men de andre 8 har vært i godt tempo med hunden, kastet ball, ulendt terreng. Hvis jeg holder dette gående til midten av august når jeg skal på arbeidstrening i Fredrikstad kommene, så kan jeg ikke skjønne noe annet enn at 89 kg har blitt 79 kg. Må kutte ut uvanen med brus og sjokolade på kveldene. Men aktivitetsnivået er der i hvert fall ?

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Kanskje derfor Netflix påstår at du ikke har sett ferdig filmen da

De har jo ikke reagert på andre ting jeg ikke gidder å se på, det er en serie forøvrig, ikke en film. Forøvrig nye episoder av Vikings, vet ikke når jeg får sett dem.

Lenke til kommentar

Var flaut istad, pappa hangla ut døra til grillen for å grille seg tre pølser. Får litt vondt av det men han er 65+ og sta, så lar han seile sin egen sjø. Pillene skal jeg klare å komme meg bort fra, alkohol drikker jeg sjeldent. Vil ikke ende opp som en sjanglende, alkoholisert pensjonist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...