HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Art-Vandelay skrev (Akkurat nå): Ja Er du en heks? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Hva er det verste som har hendt dere etter inntak av slalombrus? Jeg ramlet og skrapte meg opp noe usannsynlig under nakenbading en gang her på Granca. LOL. Brakk ingenting, da. Det har jeg faktisk aldri gjort. Like greit. Hørt det er vondt. 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Granca skrev (8 minutter siden): Kommer bare opp som tåke her. Jokke har vel hestehale? Kunne aldri vært meg. Synes det er ultratragisk på menn. Damer må gjerne ha det. Denne, da. Øverst til venstrehttps://www.vg.no/tegneserier?utm_source=vgfront&utm_content=iframe Endret 17. februar 2020 av NNightwish Linkfeil Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Granca skrev (7 minutter siden): Hva er det verste som har hendt dere etter inntak av slalombrus? Jeg ramlet og skrapte meg opp noe usannsynlig under nakenbading en gang her på Granca. LOL. Brakk ingenting, da. Det har jeg faktisk aldri gjort. Like greit. Hørt det er vondt. Brakk armen da vi spilte volleyball på guttetur i Danmark. Jeg og min makker gikk etter ballen samtidig. Armen min var først, han klinte til med beinet og traff armen min. Var litt vondt til å begynne med, men tok en ny øl og spilte videre. Dro senere ut på byen, sovnet med aktuelle arm bak hodet. Våknet opp med litt vondt dagen etterpå. Da dro vi til sykehuset og jeg fikk sånn fin kjole av de som jeg fikk ha på meg. Armen var brukket. Endret 17. februar 2020 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Hørt det er vondt. Veldig vondt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Hva er det verste som har hendt dere etter inntak av slalombrus? Jeg ramlet og skrapte meg opp noe usannsynlig under nakenbading en gang her på Granca. LOL. Brakk ingenting, da. Det har jeg faktisk aldri gjort. Like greit. Hørt det er vondt. Brista (ikke brudd men nesten) et ribben da jeg datt ned 2-3 meter en gang. Sykebil i 5 mil og på sykehus. Flott!! 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (14 minutter siden): Hva er det verste som har hendt dere etter inntak av slalombrus? Jeg ramlet og skrapte meg opp noe usannsynlig under nakenbading en gang her på Granca. LOL. Brakk ingenting, da. Det har jeg faktisk aldri gjort. Like greit. Hørt det er vondt. Beinbrudd, ølbriller og unevnelige ting. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Denne, da. Øverst til venstrehttps://www.vg.no/tegneserier?utm_source=vgfront&utm_content=iframe Håper ikke det! Spiller bare på nettet, så trenger ikke så mye pokerfjes nå. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (22 minutter siden): Enig med deg når det gjelder å spre usannheter. Akkurat som her. Det er en Enig Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (14 minutter siden): Brakk armen da vi spilte volleyball på guttetur i Danmark. Jeg og min makker gikk etter ballen samtidig. Armen min var først, han klinte til med beinet og traff armen min. Var litt vondt til å begynne med, men tok en ny øl og spilte videre. Dro senere ut på byen, sovnet med aktuelle arm bak hodet. Våknet opp med litt vondt dagen etterpå. Da dro vi til sykehuset og jeg fikk sånn fin kjole av de som jeg fikk ha på meg. Armen var brukket. Var det en nattkjole? MVH Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Stormoen33 skrev (12 minutter siden): Veldig vondt. Jeg datt 30 meter en gang, bare reiste meg opp og gikk . No problems Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Var det en nattkjole? MVH Ja, selvsagt. Full av urin. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 HYYYL skrev (19 minutter siden): Er du en heks? Bare kvinnfolk som er det. Mange i Bergen har jeg hørt, skummelt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): ølbriller og unevnelige ting. Aha. Unevneligheter med uønskede er ikke akkurat noe å trakte etter... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 HYYYL skrev (5 minutter siden): nevnelige ting. Nevn dem da! ;D Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Sus og driv i tråden her nå. Full av rørende alkohistorier. Men lærer heldigvis å drikke etter hvert. Eller kanskje ikke... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Art-Vandelay skrev (5 minutter siden): Jeg datt 30 meter en gang, bare reiste meg opp og gikk . No problems Treskalle? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Tryna på glatta etter noen øl for en del år siden. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 tsetsefluen skrev (Akkurat nå): Tryna på glatta etter noen øl for en del år siden. Skyldspørsmålet mellom øl og vinter ble vel her 50/50? Men ille nok. Moro når beina forsvinner under deg. Man vet det blir vondt. Mitt fyllefall var på åleglatte fjæresteinblokker. Ikke spesielt flott! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Mitt fyllefall var på åleglatte fjæresteinblokker. Hadde alkoholen fortalt deg at det ikke var glatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg