Deila Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Da har jeg sett ferdig dokumentaren om Steffen Iversen. Fin dokumentar det, men sterk også. Tydelig at Steffen er preget av en far som ikke var der og i tillegg var alkis. Steffen med de samme trekkene selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Så det må nok innarbeides Med god informasjon om nytt"regime" vil det gå seg til. Noen fikk jo seg noen overraskelser her inne kan jeg erindre. Tror gjengen her (oss) er litt vanskelig å forholde seg til, uhorvelig med intern humor for å si det mildt Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Blir det blå piller? Er myyye yngre enn deg, så nei og atter nei Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Noen fikk jo seg noen overraskelser her inne kan jeg erindre. Tell me about it. Og det er det der som kan bli problemet på VGD tror jeg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Da har jeg sett ferdig dokumentaren om Steffen Iversen. Fin dokumentar det, men sterk også. Tydelig at Steffen er preget av en far som ikke var der og i tillegg var alkis. Steffen med de samme trekkene selv. Jeg så den i går på NRK.no -likte at Steffen brukte Wunderbaum i kjøleskapet!! Litt Mr.Fawk-fakter der altså..... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: La kukene reise seg! Christmas came early this year. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): Med god informasjon om nytt"regime" vil det gå seg til. Får håpe det, for det er endel gamle travere (nei) som kan ha en tone som ikke vil behage nye moderatorer ,se slutten av kamptråd Molde-RBK så skjønner du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Og det er det der som kan bli problemet på VGD tror jeg Nå har vi jo her funnet stilen og vet hva som er innenfor og hva som er utenfor. Er ikke så mye på Norsk politikk/Aktuelt eller andre fora der tempen kan bli litt høy på VGD Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Så det må nok innarbeides Alternativt kan man jo "rydde skog" på de politiske forumene, innvandring og midtøsten, slik at man får satt et eksempel. Forum som båt og sjø, mat og drikke, helse og shopping har nok lite å frykte. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nå har vi jo her funnet stilen og vet hva som er innenfor og hva som er utenfor. Er ikke så mye på Norsk politikk/Aktuelt eller andre fora der tempen kan bli litt høy på VGD Nettopp, men om B jenker seg må vi det også. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (12 minutter siden): Det blir vel bare kaos om man roper: Fiiiiiiiive!!!!!!! Fare for det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Alternativt kan man jo "rydde skog" på de politiske forumene, innvandring og midtøsten, slik at man får satt et eksempel. Forum som båt og sjø, mat og drikke, helse og shopping har nok lite å frykte. Det er nok korrekt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nettopp, men om B jenker seg må vi det også. Jada, det er helt klart. Når vi tøyser og tuller (før klokken 12) er det jo en herlig stemning!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Kan dere ta dette i tøyse og tulle-forumet? Vær så snill. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Når vi tøyser og tuller (før klokken 12) er det jo en herlig stemning!! Ikke minst her inne. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Kan dere ta dette i tøyse og tulle-forumet? Vær så snill. Så lenge du skriver om nubbe i nubbe-forumet Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Nubbe er unntatt. Har fått dette bekreftet bekreftet vis sms fra MOD. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): vis sms fra MOD. Du har kontakt via sms her inne også? Utrolig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg