Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Ikke så stor suksess i 1997 (da den kom) men er anerkjent i ettertid. 

Virker å være ei gjenganger med samtlige HBO serier, likte faktisk OZ langt bedre enn The Wire, kanskje fordi "alle" hele tiden fortalte meg hvor fantastisk og genial og tidenes ditt og datt den serien var, men ingen snakket eller nevnte OZ, så forventningene var aldri der til å begynne med, det bare klikket og vips, en ny favoritt serie. The Wire, meget bra, men aldri kommet meg forbi sesong 3, og tviler på at jeg gidder å "tvinge" meg til "elske" den.

Beste, eller mest givende sesongen var sesong 2, minimalt av ghetto og gangstah, og mer Sopranos feeling, likte det, så kanskje jeg ikke skal gi helt opp på sesong 4 og 5, men nei, The Wire funka bare ikke.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Ryan O'Reily og Adebisi er helt klart mine favoritter!!

Ryan er definitivt en klassisk "survivor", en der kanskje ikke ser fysisk truende ut, som Adebisi eller Pancamo typer muskelbunter, men er jo en genial og meget ond faen, der setter opp alt og alle, og har jo flere liv enn en bakgårdskatt.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (6 minutter siden):

Helt klart -første 45-minutters-lange-episoder-serien fra HBO. Ikke så stor suksess i 1997 (da den kom) men er anerkjent i ettertid. 
Meget rå og god! 

Skal vurderes når jeg er ferdig med Billions ses5. 

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden):

likte faktisk OZ langt bedre enn The Wire, kanskje fordi "alle" hele tiden fortalte meg hvor fantastisk og genial og tidenes ditt og datt

Samme her, jeg så sporadisk på The Wire men synes ikke det var noe spesielt. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Kan ta en stund, var jo midseason finale forrige søndag.

Når jeg er ferdig med midseason******************************** av Billions ses5. Har tre episoder igjen. Ser en i natt. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (3 minutter siden):

jeg så sporadisk på The Wire men synes ikke det var noe spesielt. 

Jeg kommer nok til beholde den komplette boksen, men husker at man jo ble fortalt "du må se minst 6-7 episoder før den sitter!", og ja, det ga meg ikke akkurat mye å gå på, annet enn at mange virket å virkelig gå hardt inn for å være en del av den kule og hippe HBO gjengen, som alltid var tidligst ute og digget de rette showene/seriene, før alle andre hang seg på.

Men, likte hvert fall en god del av showet, men fikk aldri den helt "rette" smaken, der man gleder seg til en ny episode, og kan se flere etter hverandre uten å gå lei. Den kom aldri, og da innså jeg vel at dette var ikke helt min greie. 

Derimot serier som OZ, Curb Your Entusiasm, The Sopranos og Boardwalk Empire av andre HBO serier fra det tiåret, de kunne jeg gjerne kose meg med hele natten utover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...