Sir Ale Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Rusa på livet. Den billigste og beste rusen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) Da har vi fått inn et sluttresultat: Hanner Yiddo - Captain Morgan: 3-4 Sterk innsats av hjemmelagets mann, men det holdt ikke hele vegen. Et par overraskende shots fra langt hold som begge snek seg inn ble helt avgjørende. Kampen ble spilt på Den Balkizz i strålende vær. Endret 20. juni 2020 av Granca Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Tom Cruise er alltid bra. Lenge siden jeg har sett noe med ham. The Last Samurai fortjener kanskje et gjensyn i voksen alder. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Ubeskrivelig hyggelig her i natt men nå lokker Emerald City også her -det er noen skikkelige luringer der altså! God natt og sov søtt! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): The Last Samurai Den er aldri feil. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 God natt nå folkens, skal sove lenge, helt til kvinnen begynner å bråke ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (55 minutter siden): Tom Cruise er alltid bra. Lenge siden jeg har sett noe med ham. The Last Samurai fortjener kanskje et gjensyn i voksen alder. Han har mange gode filmer, men jeg velger å ikke se de da jeg føler jeg støtter under hans medlemskap i Scientologikirken når jeg ser filmene hans.. Jeg har ikke noe imot hans religion, men den kirken er gift. De separerer og ødelegger familier.. Han kan selv ikke møte sitt barn nå fordi moren har forlatt kirken. "Disconnect" er obligatorisk om du er aktiv Scientolog. Endret 20. juni 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Med sånne forskrudde regler høres scientologikirken ut som noe sinnssvakt ræl med elementer fra Jehovas Vitner type USA, der de er helt ute av vater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 N-4K0 skrev (2 timer siden): Med sånne forskrudde regler høres scientologikirken ut som noe sinnssvakt ræl med elementer fra Jehovas Vitner type USA, der de er helt ute av vater. Høres ikke ut som du har lest/sett så mye om Sciontologi. Her er en dokumentar som kom ut for noen år siden men som fremdeles er like aktuell i dag: Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Anbefaler omnia å lese originale off topic thread i vgd. Gud bedre for en thread. Bare 125000 innlegg, så da har du litt å lese. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (7 timer siden): allergivennlige Du ser etter en Minipinscher, så sant du tåler ei bikkje med vokterinstinkt. Kommer sikkert an på hvor allergisk du er, men minipinscher har veldig kort og vedlikeholdsfri pels som er snill med allergien til datteren min. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 dengelgen skrev (8 timer siden): Tramadol Gift! Spiste jævelskapet en lang periode mens jeg ventet på operasjon. Nedturen og abstinensene var grusomme. Aldri mer! Den opplevelsen satte i gang min interesse for medisinsk cannabis. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 lsklars skrev (2 timer siden): Anbefaler omnia å lese originale off topic thread i vgd. Gud bedre for en thread. Bare 125000 innlegg, så da har du litt å lese. Kan kanskje bli litt skremt av trollingen på slutten som førte til stengning. Sannsynligvis som følge av at nevnte troll følte seg krenket(!). Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Justice 96 skrev (2 timer siden): Gift! Spiste jævelskapet en lang periode mens jeg ventet på operasjon. Nedturen og abstinensene var grusomme. Aldri mer! Den opplevelsen satte i gang min interesse for medisinsk cannabis. Javel, sluttet å ta dem når jeg ikke trengte dem mer, har fortsatt noen igjen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (58 minutter siden): Javel, sluttet å ta dem når jeg ikke trengte dem mer, har fortsatt noen igjen. Samme her God morgen forresten! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 God morgen deng, ferdig å bunkre ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): God morgen deng, ferdig å bunkre ... Flott, fikk du med deg hva en boks kostet? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Flott, fikk du med deg hva en boks kostet? 28 kroner om det var Hansa du mente, snus er vel 94 kroner Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): snus er vel 94 krone For bleiesnus? Her går det kun i løssnus, tror det er 102 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg