SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Tar kvelden. Hold hjulene igang, people©™ Good Night, all catlovers!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Må jo lære dem å ikke gjøre slikt da. Har en del katter på besøk et par ganger.. Huseieren min har 2 som vil ha kos ganske ofte! De skulle egentlig bli avlivet men så bestemte de seg for å beholde de.. Utrolig herlige og jeg ønsker virkelig å ta vare på en av de, men dessverre var jeg veldig nede i den perioden så det gikk rett og slett ikke. Det hørtes veldig koselig ut. Dyr er noe av det beste du kan ha i nærheten når du er langt nede. Humøret blir så mye bedre. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Synes synd på dere som er allergisk. Jeg er allergisk mot hund.. Det er jeg sikker på.. Trodde lenge at jeg var allergisk mot katt og, men etter å hatt nærkontakt med maaange katter så konstaterer jeg det motsatte. Synd at du er allergisk mot hund, hunder er kjempekoselige Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Heiiiii, jeg er kjempeallergisk mot katt, ber om at dette uvesent ikke nevnes i den tråd!! Eg kan kle meg ut og late som eg e en katt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Kan katter oppføres på listen over djevelens ve.... De blir det når de slutter å være kosete kattunger. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Husker dykkan han Labbetuss? Var vel hanner Arne Scheie som gjemte seg der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Det hørtes veldig koselig ut. Dyr er noe av det beste du kan ha i nærheten når du er langt nede. Humøret blir så mye bedre. Absolutt.. Jeg har en hamster og han gir mye glede og, men jeg tror nok ikke han har nok kognitive egenskaper til å fylle behovet en katt eventuelt kan gi.. Hamstere sover jo hele dagen lang og går bare ut for å spise, drikke og pisse... Så de er utrolig usosiale dyr. Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Husker dykkan han Labbetuss? Var vel hanner Arne Scheie som gjemte seg der? Det var før min tid det! N-4K0 skrev (2 minutter siden): Synd at du er allergisk mot hund, hunder er kjempekoselige Altså man skal ikke se bortifra at enkelte raser er allergivennlige da.. Men hvem vil ha en nakenhund? Endret 20. juni 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Kattepiss Hvitpepper ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 N-4K0 skrev (2 minutter siden): hunder er kjempekoselig Amen! Hunder er noe av det aller beste verden har å by på. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Absolutt.. Jeg har en hamster og han gir mye glede og, men jeg tror nok ikke han har nok kognitive egenskaper til å fylle behovet en katt eventuelt kan gi.. Hamstere sover jo hele dagen lang og går bare ut for å spise, drikke og pisse... Så de er utrolig usosiale dyr. Det var før min tid det! Altså man skal ikke se bortifra at enkelte raser er allergivennlige da.. Men hvem vil ha en nakenhund? ok, jeg spør nå. Har sikkert vært borte på grunn av eksamen og sånt, men hvordan deler man opp sånn at man kan svare på flere sitater? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Husker dykkan han Labbetuss? Var vel hanner Arne Scheie som gjemte seg der? Neiognei nå tøyser du så fælt, ikke mer rom på deg! Geir Børresen var det -han var også Max Mekker (det var så varmt inni at han var naken -liten fun fact der altså) Mvh faktisk.elg Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): Altså man skal ikke se bortifra at enkelte raser er allergivennlige da.. Men hvem vil ha en nakenhund? Det er det da. Nakenhund er ikke noe for meg i hvertfall. Søstra mi har en finsk lapphund og hun er skikkelig kos! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Eg kan kle meg ut og late som eg e en katt Jau, men sjølsakt, da he me ein avtale. Kva med dei daiar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): ok, jeg spør nå. Har sikkert vært borte på grunn av eksamen og sånt, men hvordan deler man opp sånn at man kan svare på flere sitater? Jeg pleier å redigere de inn ved å kopiere innlegget (stykke på siter, og deretter lime innlegget inn i mitt tidligere innlegg).. Ellers kan du jo gjøre som på VGD å markere teksten du ønsker å sitere og gjøre det flere ganger. Er litt forskjellige måter du kan gjøre det på mao. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Neiognei nå tøyser du så fælt, ikke mer rom på deg! Geir Børresen var det -han var også Max Mekker (det var så varmt inni at han var naken -liten fun fact der altså) Mvh faktisk.elg Men for helvede da altså. Eg blir rasandes. Gør Dem narr med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Filmtrioer , last man standing : Jaws (Shaw RIP , Scheider RIP , Dreyfuss) Enter Dragon (Lee RIP , Kelly RIP , Saxon - men han har Alzheimers nå) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Jeg pleier å redigere de inn ved å kopiere innlegget (stykke på siter, og deretter lime innlegget inn i mitt tidligere innlegg).. Ellers kan du jo gjøre som på VGD å markere teksten du ønsker å sitere og gjøre det flere ganger. Er litt forskjellige måter du kan gjøre det på mao. Aha, har nok ikke satt meg ordentlig inn i det, men tusen takk. Det skal jeg prøve å klare i løpet av sommeren :). Det er så utrolig deilig å ikke ha noen eksamener å tenke på nå. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): enkelte raser er allergivennlige Puddel! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Jau, men sjølsakt, da he me ein avtale. Kva med dei daiar? Dei svingar voldsomt frem og tilbake nu. Me snakkar rekord i denner Richters Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Men for helvede da altså faktisk.elg har faktisk mer rett enn faktisk.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg