SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Just now, Omnia vincit amor said: Nope, det fant jeg ut av ganske kjapt.. Stilte den inn til 500 bare for gøy. Ble overrasket over at det funket.. Hvor stiller man det? 20 er litt knapt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Just now, Yiddo10 said: Greit, jeg innrømmer det. Jeg har en katt. Den heter vel Per den også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Hvor stiller man det? 20 er litt knapt. Tenkte på VGD. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Den heter vel Per den også. Per Gaunt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 1 minute ago, Omnia vincit amor said: Tenkte på VGD. Så ikke mulig å øke det her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Så ikke mulig å øke det her? Ikke som jeg vet om, nei. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Vi har ukentlig Dartkonkurranse på jobben. Denne uka ligger jeg på en foreløpig 5. plass med forsmedelige 71 poeng Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jeg har en katt. Sjokkene kommer tett som hagl her nå!!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Sjokkene kommer tett som hagl her nå!!! Men for helvede. Går det ikkje an å sitte her på Bergen å se utover haven aleina? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Greit, jeg innrømmer det. Jeg har en katt. JEG ØNSKER MEG EN KATT!!! Digger de firbente pelsdottene!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Dusjen og senga lokker. Noen må jo holde hjulene igang©™ mens dere slabbedasker sløver på sofanen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): JEG ØNSKER MEG EN KATT!!! Digger de firbente pelsdottene!! Ja, men de er koselige. Vi hadde katt da vi var små. Pappa ville ha hund da vi flyttet ut (border collie). Koselig begge deler. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Digger de firbente pelsdottene!! Jeg er allergisk men beundrer pelsdotten på avstand for å si det slik..... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Katter er overvurderte. Pisser overalt og river ned gardiner. Er overlegne og arrogante helt til de hører lyden av en Whiskasboks som åpnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (1 minutt siden): Katter er overvurderte. Pisser overalt og river ned gardiner. Er overlegne og arrogante helt til de hører lyden av en Whiskasboks som åpnes. Må jo lære dem å ikke gjøre slikt da. Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ja, men de er koselige. Vi hadde katt da vi var små. Pappa ville ha hund da vi flyttet ut (border collie). Koselig begge deler. Har en del katter på besøk et par ganger.. Huseieren min har 2 som vil ha kos ganske ofte! De skulle egentlig bli avlivet men så bestemte de seg for å beholde de.. Utrolig herlige og jeg ønsker virkelig å ta vare på en av de, men dessverre var jeg veldig nede i den perioden så det gikk rett og slett ikke. Endret 20. juni 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Pisser overalt og river ned gardiner. Kan katter oppføres på listen over djevelens ve.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Heiiiii, jeg er kjempeallergisk mot katt, ber om at dette uvesent ikke nevnes i den tråd!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Just now, dengelgen said: Kan katter oppføres på listen over djevelens ve.... Katter er ikke på lista. Kattepiss er derimot djevelens verk©™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Synes synd på dere som er allergisk. Jeg er allergisk mot hund.. Det er jeg sikker på.. Trodde lenge at jeg var allergisk mot katt og, men etter å hatt nærkontakt med maaange katter så konstaterer jeg det motsatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg