Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Basert på film 1 & 2 - på skøy kunne de lagd om film 3 også , bare denne gang med bedre manus (syns grunnideen med en stor hai amok i en fornøyelsespark høres ålreit ut)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Liker du ikke E:T?

Elsket den som guttunge, men skuffende å se igjen mange år senere. Tror jeg endte med 5/10 eller 6/10, og Jaws er for meg i en helt annen klasse, hvert fall da sammenlignet med det meste Spielberg gjorde seinere i karrieren. 

Ikke at E.T. var dårlig, men sånn er det jo av og til, hadde jeg sett Jaws som liten ville den tvilsomt falt særlig i smak, men den gjorde heldigvis det når en var eldre og sett langt mer film osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Siden Shaw , Scheider , Hamilton og Fierro er døde så trengs det nok "voice alikes" men det tror jeg ikke blir noe problem hvis de gjør skikkelig auditions - 100% blir det jo ikke dog  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (Akkurat nå):

VGD?

Nope, diskusjon. Er litt kjedelig å se på et forum som er "dødt" nå på natten. Får heller ikke vært aktiv så det er liksom ikke noe poeng. 

Er en spennende framtid i møte, det er ihvertfall sikkert. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Bare vi som er aktive?

Nei, tenkte på VGD. Litt kjedelig å lurke et forum som ikke har noe aktivitet overhode på natten ;)

Lenke til kommentar
Radovan skrev (3 minutter siden):

Basert på film 1 & 2 - på skøy kunne de lagd om film 3 også , bare denne gang med bedre manus (syns grunnideen med en stor hai amok i en fornøyelsespark høres ålreit ut)

Beste var jo om de bare fortsatte å gjøre Jaws filmer, i likhet med Friday the 13th og Nightmare on Elm Street serien, for kunne jo bare kjørt i vei slik som Leprechaun, Critters og utallige andre skrekkfilmserier har gjort når "ideene" begynner å tørke ut, nemlig å ta for seg litt annerledes setting/områder, Jaws in da HOOD! eller Jaws in space!, men det skjedde jo faktisk i Moonraker, så mulig de måtte gjort om litt i manus og handling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...