BrorneDin Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden): Viste knapt at VGD eksisterte før dere kom travende inn på forumet her. Har fått det opp en gang eller to når jeg har googlet etter ting, men var ikke klar over hvor "stort" det var. Kan ellers informere om at vi hadde flott kontakt i VGD i går. De skjønte sikkert fort hvem eg var. Endret 19. juni 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Høres ut som helt normale scener i din bygård Du kan nok ha et poeng der. Utrolig hvordan folk tar seg til rette. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har snart drukket en flaske med hanner Morgan. Trenger det for å komme over marerittet Mourinho. hvorfor holder du ikke med Leicester? Der har de jo en Captailn Morgan Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Er tacojentene her inne Lenke til kommentar
Deila Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ikke løs mave, men bare full mave. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): hvorfor holder du ikke med Leicester? Der har de jo en Captailn Morgan Der er du god. Men ble frelst da Spurs vant cupen i 91. Da hadde dem også en nordmann, denne rakkeren av en keeper fra Stavanger. Spe på med Lineker og Gaazza også, så var jeg solgt. Ja, i tillegg til at en i klassen kom med Spurs-drakt en dag på skolen. Alle i klassen synes den var kul, så da ble alle solgt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (28 minutter siden): Litt lei Joanna. Me2. Var ikke den jeg la ut. Denne og Electric Avenue er de beste fra ham i mine øyne. Endret 19. juni 2020 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): mave Mave? Har Demses børstet støvet av penspråket Nu? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Fikk en relativt frekk melding med bilde av de livlige jentene fra N-Norge nå. Kjøøør. Dette virker meeeeeget lovende! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Mave? Har Demses børstet støvet av penspråket Nu? Jau, men sjølvsagt. Eg har nu blitt kronet til ridder av Hanner Art denner sjølve. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Kan Deila gjøre noen av disse jentene gravide? Spør for en venn. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Har lagt meg i sengen med min nattkjole. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Dette virker meeeeeget lovende! Må holde det litt varmt frem til utflyttingsfesten bare. Det er en sjanse jeg ikke kan la gå fra meg nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Har lagt meg i sengen med min nattkjole. Blir det Pryyyymp? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ja. Bløt mage. Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Blir det Pryyyymp? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): cupen i 91 Tippekampen var jo en ting men NRK viste alltid FA-cupfinalen. Tror jeg ble solgt da Liverpool vant mot Everton i 1986 Ian Rush og gjengen 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Må holde det litt varmt frem til utflyttingsfesten bare. Det er en sjanse jeg ikke kan la gå fra meg nå. Men er det ikke litt rart med den nordlandsdialekta? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Tippekampen var jo en ting men NRK viste alltid FA-cupfinalen. Tror jeg ble solgt da Liverpool vant mot Everton i 1986 Ian Rush og gjengen Mye bra fra den tiden selv om jeg var litt for liten. Har dog tatt det igjen med mange høydepunkter og god litteratur siden. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Ser på Oz. Tror det kan være serien jeg trengte. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Nordlendinger er veldig hissige. Husker med glede tilbake til den gangen jeg tullet litt med en nordlending på Karl Johan. Fra den tiden da man ga faen i alt. Møtte et par kjerringer og jeg var "uheldig" og kalte hun ene for en bonde. Hun ble fly forbannet, slo løs på kjeven min med perlekjedet sitt med politiet 10 meter unna. Har aldri ledd så mye som da. Fikk en hoven leppe, men det var verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg