Elgen. Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Vinterferie, hjemme med barna. Det vil si, masekopp og tullekopp ... Endret 17. februar 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Har vært i sentrum. Et sant helvete med den vinden. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Utrolig profilbilde J Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Hva bruker dere å ta med dere gjennom tollen når dere er utenlands? Tøyere dere kvoten litt? (Regner med at kun et par-tre av mods er tollere på si) Lenke til kommentar
G Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) 22 hours ago, Jarmo said: Jepp http://svadagenerator.no/?type=Generell+svada Å faen, dette kan man bli geni av (forbeholder meg retten til å benytte banneord som jeg anser som innaføre). Sikkert kuult å fawke, men jeg behøver blir nesten like glad av å banne (not). Tror faktisk fuck me er innaføre også. For å ha nevnt det. Men, om jeg sier "fuck dem" da blir dette mejet på grensen. 22 hours ago, Jarmo said: Her: https://no.wikipedia.org/wiki/Lydord Den første linken var feil.. Quote Gollum Da J.R.R. Tolkien skrev fantasyklassikeren Ringenes Herre, skapte han blant annet en ubehagelig liten figur med en hoste som med ord kan beskrives som «ghollum, ghollum». Derav navnet Gollum. What.. det visste jeg ikke. Så dersom man sier ghollum ghollum til en brite så oppfattes dette som hoste? 17 hours ago, Granca said: Riktig. Enig i at klassiker er litt drøyt, men for meg er den nesten det. Digger filmer der noen blir forfulgt. Som i den første Jason Bourne. Men syns åpningen er noe av det tøffeste jeg har sett(satt på rad to) på kino, og resten av filmen er full av spenning og nerve. Trodde toget skulle ende i fanget mitt. Dessuten ville jeg starte med en film jeg regnet med de aller fleste har sett. Huff huff Spoiler Vet ikke hvorfor, men jeg tenker så p..v..t nå på ettermiddaen Endret 17. februar 2020 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) 18 hours ago, Granca said: Svinset innom butikken på veg hjem fra spaserturen i dag. Plutselig fikk jeg tacosug. Så det blir det i kveld, hvis ingen har noen innvendinger? Kveldens tema blir forøvrig klassiske filmer, så jeg ber Ale og Elgen m fl møte opp i 8-tiden(norsk tid). Da braker det løs med film nr 1. Å satan! Er det en sånn meksikaner eller? Eller en full brite med sombrero? Spoiler ? Endret 17. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 SirOwen skrev (13 timer siden): Hjelper ikke å legge ut linker som ikke er linker, vettu. Og hvis du har redigert bort linken etter noen minutter, er jo det i seg selv meget merkelig. Tror jeg må ringe Agent Scully og resten av X-files Yupp Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Kaffe og skolebrød til lunch. Nam nam Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Stormoen33 skrev (18 timer siden): Svineribbe med alt det sedvanlige tilbehør her. Akkurat ferdig. Haram og fantastisk mat! Selvsagt langtidsstekt. 200 gram tyttebær pr 100 gram ribbe? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Let's all have a laugh Ahahahaha Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Å satan! Er det en sånn meksikaner eller? Eller en full brite med sombrero? Skjul innhold ? Sug er godt, men kun fra spinnesiden. Dette var sug etter å spise taco, den norske nasjonalretten. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Sug er godt, men kun fra spinnesiden. Dette var sug etter å spise taco, den norske nasjonalretten. hehe, den var godt utgått på dato https://snl.no/spinnesiden Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Let's all have a laugh Ahahahaha På godt norsk skal vi le altså. Av hva ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Nå fikk jeg lyst på suppe som jeg leste om på bloggen min i går. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): hehe, den var godt utgått på dato https://snl.no/spinnesiden Ja, jeg er nok over snittet glad i ord. Spesielt gamle. Som hoppestokk, kakkelovn, merskumpipe, rikstelefon, overforbruk, nattmann, rettersted, ginnungagap, dorisk, daktylos osv osv. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Nå fikk jeg lyst på suppe som jeg leste om på bloggen min i går. ''Kelner, kelner, det er en frosk i suppa mi." "Jeg vet det. Vi har gått tom for fluer." Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Kelner! Det er en flue i suppen! Hva skal det bety? – Vet ikke, jeg er kelner, ikke spåmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg